۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۷۶۳۲۴۱
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی:

«حکمت اسلامی» مورد بی توجهی قرار گرفته است

«حکمت اسلامی» مورد بی توجهی قرار گرفته است
خراسانی «حکمت اسلامی» را در میان سیاست‌گذاران غریب دانست و تولد بسیاری از جریانات را ناشی از فاصله گرفتن از عقلانیت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمدباقر خراسانی در بازدید از خبرگزاری رسا به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، به غربت حکمت در میان سیاست‌گذاران اشاره کرد و گفت: هر کجا که از عقلانیت جدا شویم، سمت و سوی نامشخصی را خواهیم داشت.

وی با تأکید بر ضرورت گسترش جریان عقلانیت به فعالیت برخی جریانات اخباری گری اشاره کرد و افزود: در پژوهش هایی دیده می شود که نگاه اخباری گری غلبه دارد و شکل گیری جریانات نوفرقانی و حتی جریانات سکولار ناشی از این است.

خراسانی تولید محتوا در مجمع عالی حکمت را در سطح خوبی ارزیابی کرد و از مراکز علمی، فرهنگی و رسانه ای به خصوص رسانه ای همکاری بیشتر را خواستار شد.

«حکمت اسلامی» مورد بی توجهی قرار گرفته است

وی با اشاه به برگزاری کنگره جهانی فلسفه در ایتالیا از نقش خالی جمهوری اسلامی در مجامع اینچنینی سخن گفت و افزود: تلاش داریم که فعالیت های بین المللی را گسترش دهیم.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از فعالیت 4 شعبه استانی این مجمع خبر داد و با اشاره به تشکیل قرارگاه های منطقه‌ای تأکید کرد: تلاش داریم قرارگاه هایی متشکل از دفاتر و شعب استانی جهت پیگیری فعالیت ها و همچنین تعامل با همسایگان در مناطق مرزی شکل دهیم.

وی در پایان با اشاره به سختی های موجود و مشکلات بودجه‌ای، حرکت مجمع عالی حکمت را روبه‌رشد ارزیابی کرد و در پایان در خصوص سرفصل‌های همکاری این مجمع با خبرگزاری رسا به گفت‌وگو پرداخت.

ارسال نظرات