۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۶۴۲۰۰

دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان با خانواده شهید اعلائیان

دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان با خانواده شهید اعلائیان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه خانواده معظم شهید اعلائیان بیت تقوا و علم و جهاد فی سبیل الله است، گفت: شهید محسن اعلائیان مصداق جهاد با نفس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید محسن علائیان، گفت: شهید محسن اعلائیان مصداق جهاد با نفس است.

وی با بیان اینکه بیت معظم شهید اعلائیان بیت تقوا و علم و جهاد فی سبیل الله است، ابراز امیدواری کرد سه شاخصه و سه امتیاز قرآنی تقوا و علم و جهاد در این بیت شریف ماندگار باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این شهید محسن اعلائیان به امام خمینی(ره) کمک کرد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که خداوند او را انتخاب کرد تا با سرمایه ایمان به خداوند کاخ ستم شاهی و طاغوت را سرنگون کند.

وی با بیان اینکه والدین شهدا با فرمان امام و ولی فقیه عزیزترین سرمایه خود را فدای دین و اسلام کردند و این بالاترین عظمت است، افزود: امروز پس از حدود سه دهه صبوری و انتظار مادران شهدای گمنام با دیدن یک استخوان یا پلاک به آرامش می‌رسند و دیگر نگرانی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبعیت از ولایت فقیه و حفظ حجاب بانوان را مهمترین پیام شهدا برای همه ملت ایران دانست و گفت: کتیبه‌های هخامنشی در تخت جمشید نشان دهنده این است که چادر از قبل در ایران وجود داشته است و زنان ایرانی ۲ هزار و ۵۰۰ سال قبل با حجاب بودند، اما رضاخان هفت سال با حجاب مبارزه کرد و کسی جرأت نداشت با حجاب در خیابان‌ها ظاهر شود.

به گفته وی رضا خان و پسر او ۵۰ سال با حجاب مبارزه کردند تا فرهنگ غرب را در ایران ترویج کنند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات