۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۶۵۱۲۵

پیام یحیی السنوار خطاب به سید حسن نصرالله

پیام یحیی السنوار خطاب به سید حسن نصرالله
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس یحیی السنوار به پیام تسلیت دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله پس از ترور شهید اسماعیل هنیه پاسخ داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دفتر یحیی السنوار طی پیامی خطاب به سید حسن نصرالله نوشت: «با کمال قدردانی و افتخار، پیام تبریک و تسلیت شما برای شهادت اسماعیل هنیه و همراهان وی را دریافت کردیم».

رئیس‌دفتر سیاسی حماس در ادامه اعلام کرد: «از همبستگی آمیخته با احساسات صمیمانه و شریف و اقدامات پر برکت جنابعالی در جبهه‌های محور مقاومت در حمایت و پشتیبانی و مشارکت در این نبرد سپاسگزاریم و از خداوند متعال مسئلت داریم که به تلاش‌های شما برکت دهد و شما و کشورتان را از هر شری حفظ کند».

در ادامه این پیام آمده است: «اصول والایی که فرمانده هنیه خواستار آن بود، ثابت و جاری خواهد بود و جنبش ما و مجاهدان ما از آن پیروی خواهند کرد».

رهبر حماس تاکید کرد که خون رهبران و مجاهدان مقاومت رنگین‌تر و گرانبهاتر از خون مردم مظلوم فلسطین نیست و این خون‌ها و قافله‌های پربرکت شهدا بر قدرت و صلابت مقاومت در مقابل اشغالگران نازی-صهیونیسم خواهد افزود.

در خاتمه این پیام آمده است:  «از خداوند متعال می‌خواهیم که شما، خانواده و خانه‌هایتان را در خیر و امنیت و ثبات حفظ کند».

دفتر رئیس دفتر حماس دو روز پیش نیز با صدور پیامی از همه رهبران، وزرا، رؤسای گروه‌های سیاسی و شخصیت‌های حقوقی که شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند، تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام با تاکید بر این‌که خون فرماندهان و مجاهدان حماس رنگین‌تر از خون مردم مظلوم فلسطین نیست، آمده بود که حماس مانند همیشه به خون شهدا پایبند خواهد ماند و  اصول والای موردنظر شهید هنیه، همیشه ثابت و حاضر خواهد ماند و حماس و مجاهدانش به حرکت در این مسیر ادامه خواهند داد. از جمله این اصول، اتحاد مردم فلسطین بر سر گزینه جهاد و مقاومت، وحدت امت عربی و اسلامی و پرهیز از تفرقه و اختلاف است تا متحد و یکپارچه در مقابل دشمن صهیونیست بایستند.

ارسال نظرات