۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۶۵۷۷۴
به همت مجمع نمایندگان طلاب؛

جلسه ویژه یادگاران دفاع مقدس با حضور سردار موحد برگزار شد

جلسه ویژه یادگاران دفاع مقدس با حضور سردار موحد برگزار شد
جلسه ویژه یادگاران دفاع مقدس در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور سردار موحد برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه ویژه یادگاران دفاع مقدس درمجمع نمایندگان طلاب با حضور سردار موحد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ریاست مجمع  نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت:با امر امام خمینی رحمت الله علیه این مجمع ایجاد شده است و بزرگان زیادی در این مجمع در طول این سال ها به عنوان نماینده طلاب  حضور داشته اند،نباید این تنها نهادی که در حوزه به دستور امام راحل بوجود آمده مورد غفلت  قرار بگیرد،از افتخارات نمایندگان طلاب این است که بدون حقوق و دریافتی با  تمام تلاش،در تلاش و کوشش جهت خدمت به طلاب در بعد معیشتی و تحصیلی و مسائلی مانند بزرگداشت بزرگان از علما ،جانبازان و خانواده های شهدا و به خصوص جهاد تبیین فعالیت دارند.

رضوی مهر در ادامه سخنان خود گفت:بنده تقاضای همکاری بیشتر بین مجموعه ها در حوزه هستم.

نماینده طلاب همدان این جلسه را از جلسات بسیار معنوی و یک وظیفه برای زنده نگهداشتن یاد دفاع مقدس و رشادت های روحانیون درجبهه ها دانست.

سردار موحد سخنان خود را با تسلیت به محور مقاومت  لبنان  و هم حادثه طبس شروع کرد و گفت:به وسیله شما عزیزان باید خاطرات دوران دفاع بازخوانی شود.

وی افزود: ما در سپاه قم حاضر هستیم برای کنگره آتی با مجمع نمایندگان طلاب همکاری و همفکری بیشتر در احیای یادمان شهدا داشته باشیم و به صورت کاری مشترک در  تالیف کتاب، انیمیشن ،جمع اوری خاطرات و ساخت مستند ورود نماییم .

سردار موحد ادامه داد: یکی از دستاورد های مهم دفاع مقدس سبک مدیریت جهادی است و باید این فرهنگ  به نسل جدید انتقال پیدا کند و این هدفی است که رهبر معظم انقلاب بارها در بیاناتشان به آن تاکید فرموده اند و جوانانی که مدیران آینده کشور هستند باید با این نوع سبک آشنایی یابند 

وی افزود: ما در تلاش هستیم که بتوانیم فعالیت هایی را انجام دهیم که مورد رضایت رهبری باشد و هر جایی که در کشور دچار مشکل هستیم همانجایی است که فرمایشات رهبری عملی نشده است 

سردار در ادامه بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا همین چندسال پیش به دنبال براندازی بودند اما به لطف خدا ما تمام این فتنه ها را پشت سر گذاشتیم .صهیونیزم ها و آمریکایی ها ظاهرا از لبنان و فلسطین نسل کشی میکنند ولی در باطن شکست خورده اند وهرگز  پیروز نشده اند و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند.

وی گفت: دشمنان ایران هم قسم شدند که ما را از بین ببرند و قطعا این آرزو را با خود به گور می برند و کسی نمیتواند نور خدا را خاموش کند و هدف این انقلاب هدفی خدایی  است 

سردار موحد گفت: شما سروران عزیز مسئولیتتان سنگین است و آن مسولیت جهاد تبیین است، محور جنگ امروز جنگ نرم است جنگ اعتقادی است و شما افسران مبارزه با دشمنان اعتقادی و هجمه های فرهنگی هستید.

 

ارسال نظرات