۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۶۷۲۵۲
استاد حوزه علمیه:

مسئولان و مدیران شهدا را الگوی خود برای خدمت به مردم قرار دهند

مسئولان و مدیران شهدا را الگوی خود برای خدمت به مردم قرار دهند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: امروز اگر مسئولان و مدیران شهدا را الگوی خود برای خدمت قرار دهند، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از بین می رود، زیرا نگاه شهدا، نگاهی الهی و معنوی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب کرمانشاهی با اشاره به در پیش بودن کنگره شهدای در این استان، اظهار داشت: شهدا در نزد ملت ایران به ویژه مردم این خطه به عنوان ولی نعمت شناخته می شوند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شهیدان افراد والایی بودند که به بصیرت و بینش دینی و عقیدتی رسیده بودند تا جایی که برای دفاع از کیان کشور و دین عزیزترین داشته خود، یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: هر کاری که به نحوی باعث یادآوری و بزرگداشت مقام شامخ شهدا، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و... باشد، امری ارزشمند و مقدس است، بنابراین یکی از اولویت های دستگاه های فرهنگی و انقلابی در کشور و این استان همین موضوع مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که دنیای مجازی امروز ما را از مسیر شهدا دور کند، بیان داشت: دغدغه های زندگی، وجود فضای مجازی و دیگر دل مشغولی ها نباید باعث شود که ما را از سیره و منش شهیدان دور کند، زیرا دور شدن از سیره این عزیزان بسیاری از داشته های ارزشمند و معنوی را از ما می گیرد.

این استاد حوزه علمیه افزود: امروز اگر مسئولان و مدیران شهدا را الگوی خود برای خدمت قرار دهند، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از بین می رود، زیرا نگاه شهدا، نگاهی الهی و معنوی بود.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس سینه ستبر ایران در برابر دشمن بعثی بود، خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی در کرمانشاه آغاز و پایانش نیز در این استان بود، بنابراین جایگاه کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، جایگاه مهم و قابل توجه است، لذا باید در بحث برگزاری کنگره هایی همانند کنگره شهدا در کرمانشاه مسئولان نگاه ویژه ای داشته باشند./1400/

ارسال نظرات