۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۹۶۲۳
رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تبریز:

تضعیف شأن ولایت فقیه نقطه هدف دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تبریز گفت: هدف اصلی استکبار جهانی در جنگ نرم تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه است،
ولايت فقيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام هوشیار، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تبریز، امروز در جمع کارکنان و قضات دادگستری تبریز، با بیان این‌که استکبار جهانی با تغییر تاکتیک در مقابله با انقلاب اسلامی روی به جنگ نرم آورده است، اظهار داشت: بهترین سلاحی که می‌تواند دشمنان ما را با شکست روبه‌رو کند، سلاح بصیرت و آگاهی است.

وی ولایت فقیه را بهترین شاخص برای تشخیص حق از باطل دانست و گفت: امروز عمده هدف استکبار جهانی در جنگ نرم تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه است، چرا که ولایت فقیه سدی مقابل اجرای نقشه‌های شوم فتنه‌ گران است.

حجت الاسلام هوشیار خاطر‌نشان کرد: عشق به ولایت فقیه که استمرار ولایت اولیا و انبیای الهی است در جان و دل مردم آگاه ایران ریشه دارد و همواره توطئه‌ها و فتنه‌ها بیشتر عامل نفرت از استکبار جهانی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بسیاری از دستاوردهای قوه قضائیه مرهون تلاش‌های شهید بهشتی است، افزود: آشنایی جامعه اسلامی با تفکر و اندیشه های ایشان می تواند چراغ هدایتگر نسل کنونی در مسیر حفظ ارزش ها باشد.

حجت الاسلام هوشیار خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کرده و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت خون‌بارشان مسیر روشنی فراروی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تبریز افزود: شهید بهشتی با بینش سیاسی خود که نشأت گرفته از قرآن و شرع مقدس بود، توانست با عمق اندیشه و تفکر و بینش اسلامی خود انقلاب اسلامی را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی با بیان اینکه آیت الله بهشتی الگوی کاری همه قضات است، تصریح کرد: اگر اختلافات حقوقی، مسائل مدنی و یا جرائمی که کم و بیش در هر جامعه‌ای وجود دارد، رسیدگی و حل و فصل نشود، سبب ایجاد مشکلات اساسی‌تر می‌شود.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تبریز در پایان نقش دستگاه قضایی در کشور را تأمین‌کننده امنیت، آسایش، اطمینان و اعتماد مردم دانست و بر تقویت رابطه و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی و اداری تأکید کرد./935/پ

ارسال نظرات