۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۹۱۲۵۸
با حضور ائمه جماعات تشیع و تسنن؛

همایش پرچمداران بصیرت در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دومین روز از هفته بسیج، همایش پرچمداران بصیرت ویژه ائمه جماعات تشیع و تسنن و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رییس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار شد.
همایش پرچمداران بصیرت در زاهدان برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همزمان با دومین روز از هفته بسیج، همایش پرچمداران بصیرت ویژه ائمه جماعات تشیع و تسنن، رؤسا و هیئت امنای مساجد، حسینیه‌ها، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رییس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار شد .

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، در این همایش، با بیان اینکه، بصیرت را باید از خود آغاز کرد و بعد آن را انتقال داد، اظهار داشت: نگاه با بصیرت، افزایش فکر و اندیشه و پاکسازی و بهسازی افکار مردم را به همراه دارد.

وی، با اشاره به اینکه انسان موجودی خردمند و متفکر است، گفت: با غلبه بر خشم و احساس باید از عقل دیگران هم بهره گرفت و روحانیون و علما سعی کنند موضع ‌گیری شان با استدلال و برهان آمیخته باشد و برگزاری چنین گردهمایی‌هایی یک کار جمعی در راستای بصیرت است.  

امام جمعه زاهدان، خاطر نشان کرد: سنت، عترت و پیامبر جزو برهان دین است و مسلمانان جهان سیاست و حرکات و رفتارشان باید مبتنی بر برهان و دلیل باشد که در مخاطب استدلال و برهان، تغییر نگرش به وجود می‌آورد .
سردار یدالله جوانی، رییس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیز در این همایش، با بیان اینکه، نداشتن بصیرت باعث تقویت جبهه باطل می شود، اظهار داشت: مسؤولان با داشتن بصیرت قادر به شناسایی مهره های داخلی دشمن در سطح جامعه هستند.

وی، همچنین با تأکید بر اینکه، اگر در مساجد بصیرت افزایی شود دشمن نمی تواند اهداف شوم خود را دنبال کند، گفت: پروراندن نیروهای بسیجی و جذب مردم در این نهاد مردمی از وظایف اصلی امامان جماعت، هیئت امنا و پایگاه های مقاومت بسیج است.

سردار جوانی، افزود: به برکت وحدت و انسجام ملت های مسلمان، قدرت گروههای اسلامی بیشتر شده است.

رییس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی پرچمدار خیزش و قیام اسلامی در جهان است و عده ای در پی گرفتن این عزت و افتخار از ایران هستند.

در پایان این همایش که با حضور 300 روحانی و طلبه شیعه و سنی و به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد، از بسیجیان نمونه شیعه و سنی تقدیر شد./940/پ202/ص
ارسال نظرات