۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۹۱۵۹۷

ولایت فقیه دنیای استکبار را به چالش کشیده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت گفت: تنها انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه و بسیجیان ولایتمدار، دنیای استکبار را به چالش کشیده اند.
حضرت آيت الله خامنه اي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، همزمان با هفته بسیج، همایش تجلیل از اساتید و مربیان بسیجی استان آذربایجان شرقی امروز در مرکز آموزش شهید تجلایی برگزار شد.

حجت الاسلام رسول جلیل زاده مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت اظهار داشت: تقارن هفته بسیج با هفته ولایت فرصتی است تا اساتید و مربیان بسیجی در تبیین جایگاه ولایت بیشتر بکوشند، چرا که امروز استکبار جهانی در قالب جنگ نرم تلاش می کند جایگاه معنوی ولایت را در جامعه مورد هجمه قرار دهد تا بتواند به مطامع دنیوی و سیاسی خود در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام نایل شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت در ادامه با بیان اینکه دشمن شناسی یکی از اصول مهم بصیرت افزایی است، خاطر نشان کرد: اگر ماهیت، هویت و افکار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین نشود آن وقت جوانان ما در دشمن شناسی دچار تردید و اشتباه خواهند شد و در نتیجه به دام نیرنگ و فریب دشمن خواهند افتاد. لذا مربیان بایستی از تشریح زوایای فکری و سیاسی استکبار جهانی مضایقه نکنند و پرده از ماهیت استثماری و استکباری دشمنان نظام اسلامی بردارند.

حجت الاسلام جلیل زاده در ادامه ریشه هراس استکبار جهانی را در گسترش تفکر انقلاب اسلامی در سراسر جهان دانست و تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که برای مقابله با گسترش تفکر انقلاب اسلامی بایستی در قالب جنگ نرم وارد میدان شود تا مبادا پایه های متزلزل حکومتی آن ها متزلزل تر از پیش شود و به این نکته رسیده که تنها انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه و بسیجیان ولایتمدار دنیای استکبار را به چالش کشیده است.

همچنین حجت الاسلام ابوالفضل ولایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار داشت: حکومت سامانه دفاعی ای است که ما را از انحراف، خطرات در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... صیانت می کند و اگر پشتوانه حکومت، ولایت الهی نباشد در تاریخ ماندگار نخواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا غدیر خم را شناسنامه تشیع دانست و خاطر نشان کرد: غدیر سند افتخار جهان تشیع است و ولایتمداران همیشه از این جهت که منتسب به ولایت هستند، به خود می بالند./935/د103/س
ارسال نظرات