۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۹۲۰۵۴
مدیر کل فرهنگ و ارشاد خوزستان:

بصیرت در حوادث فتنه‌گون از شاخصه های بارز مدیران جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حادثه عاشورا را ناشی از بی بصیرتی خواص دانست و گفت: بصیرت مدیران اسلامی در حوادث فتنه‌گون سبب بیمه شدن جامعه از پیامدهای منفی آن می‌شود.
حجت الاسلام سپهر، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان


حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که هدف امام حسین(ع)، احیای امر به معروف و نهی از منکر بود اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) سبب استمرار دین اسلام و بیمه کردن آن شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ابراز داشت: استفاده مناسب از مفاهیم و ظرفیت های عاشورا در بخش های فرهنگی، دینی و اجتماعی سبب بیمه شدن جامعه اسلامی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب جهت افزایش سطح بصیرت خواص و انتقال آن به بدنه ملت ابراز داشت: به سبب این که وقوع حادثه تلخ عاشورا ناشی از بی بصیرتی خواص بود؛ از این رو افراد فرهیخته جامعه اسلامی باید بصیرت خود را نسبت به توطئه های شوم دشمنان ارتقا دهند.

وی به حدیث «الفتنه اشد من القتل» اشاره و خاطر نشان کرد: با ایجاد فتنه در جامعه شرایط خدمتگزاری، مدیریت و تبیین واقعیات دشوار می شود؛ از این رو در حوادث فتنه‌گون باید مدیران جامعه اسلامی با درایت و بصیرت جامعه را هدایت کنند./945/پ203/ع

ارسال نظرات