۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۹۹۳۶۷

مدیران آذربایجان شرقی با جنگ‌ نرم آشنا می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ دوره آشنایی مدیران و رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی آذربایجان شرقی با جنگ نرم برگزار خواهد شد.
جنگ نرم
میکائیل جمال پور، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دوره یک روزه آشنایی مدیران و مسؤولان ادارات، نهادها و مراکز دولتی آذربایجان شرقی با مختصات جنگ‌نرم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران در تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و نشست‌های پرسش و پاسخ به همت اداره کل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان و جهاد دانشگاهی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

جمال‌پور ادامه داد: دوره آشنایی مدیران آذربایجان شرقی با ویژگی‌های جنگ نرم نوزدهم اسفند از ساعت هشت صبح در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی تبریز واقع در بلوار 29 بهمن برگزار می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به رهنمود‌های رهبر‌ معظم انقلاب خطاب به مدیران و زمامداران نظام اسلامی تصریح کرد: ایشان تأکید خاصی بر بصیرت مدیران و جلب رضایت عموم مردم دارند.

وی ابراز داشت: آشنایی مدیران با ترفندهای مختلف جنگ رسانه‌ای و نرم دشمنان اسلام و ایران سبب اتخاذ استراتژی واحد و اصولی بر مبانی آموزه‌های دینی برای مقابله به توطئه‌های استکبار جهانی خواهد شد.

جمال پور با بیان این‌که مدیران بایستی همواره نسبت به توطئه های مختلف دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی ایران آشایی کامل داشته باشند، گفت: رهبر انقلاب با رصد تحولات مختلف بین المللی و تعریف مسیر راهبردی نظام و همچنین بصیرت بخشی به عموم ملت به ویژه سران نظام همواره نقشی ارزنده در تعالی انقلاب اسلامی داشته اند./935/پ203/س
ارسال نظرات