۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۷۸۰۱۲

بازدید نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری امام حسین از خبرگزاری رسا

بازدید نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری امام حسین از خبرگزاری رسا
نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی بازدید کرد و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نعمت الله فخری نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) عصر امروز با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام فخری در جریان بازدید از خبرگزاری رسا در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

شماری از دبیران خبرگزاری رسا در خلال این بازدید گزارش هایی از فعالیت های مجموعه و سرویس های مختلف این رسانه حوزوی ارائه دادند.

حجت الاسلام فخری نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسدارای امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امروز کار رسانه ای یک جهاد همه جانبه بوده و یک شجاعت بی نظیری را می طلبد، زیرا شهامت می خواهد که بر خلاف منافع استکبار جهانی و صهیونیسم سخن بگوییم.

وی همچنین از فعالیت های خبرگزاری رسا در عرصه های مختلف اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و دستاوردهای حوزه های علمیه و روحانیت تقدیر و تشکر کرد.

عمل جهادی، روحیه انقلابی و علم وقتی در یک جا جمع شود کارساز خواهد بود

سردار ادریسیان عضو هیأت علمی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) نیز در جریان این بازدید به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های این دانشگاه پرداخت و گفت: این دانشگاه در حقیقت نهاد علمی و آموزشی سپاه است.

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه افسری امام حسین(ع) در زمینه ایجاد روحیه مقاومت و بازنشر تجربه های دفاع مقدس، تأکید کرد: دانشگاه افسری امام حسین(ع) در حوزه تربیت نیروهای جهادی پیشران دانشگاه های کشور است.

سردار ادریسیان با اشاره به حضور دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) در زلزله شمال غرب و سیل ماهشهر با روحیه جهادی و ایثارگرانه ابراز کرد: ما در زمینه تربیت نیروهای جهادی تفاهم نامه هایی با دانشگاه های افسری ناجا و ارتش امضا کرده ایم.

عضو هیأت علمی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تأکید کرد: عمل جهادی، روحیه انقلابی و علم وقتی در یک جا جمع شود کارساز است./841/

ارسال نظرات