۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۴۸۹

توزیع لوح فشرده نقد مستند «ظهور بسیار نزدیک است» در آبادان

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر، از توزیع رایگان 3 هزار نسخه، لوح فشرده نقد مستند ظهور، به منظور تنویر افکار عمومی در آبادان و خرمشهر خبر داد.
ظهور بسيار نزديك است
مسعود دریس، مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از توزیع رایگان لوح فشرده نقد مستند ظهور، به منظور تنویر افکار عمومی در آبادان و خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: تا کنون سه هزار نسخه در میان مردم توزیع شده است.

این فعال عرصه مهدویت، ابراز داشت: مستند «ظهور بسیار نزدیک است» در راستای سست کردن عقاید جوانان در سطح جامعه و حتی در خارج از کشور از سوی فرقه های منحرف توزیع شده بود که بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) به نقد آن مستند پرداخت.

وی افزود: با توجه به مسایل آسیب زای مطرح شده در این مستند که تطبیق و توقیت را به همراه داشته بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر نقد این مستند را که در مدرسه فیضیه قم و با حضور آیت الله طبسی از استادان برجسته مرکز تخصص مهدویت حوزه علمیه قم و جمعی از متخصصان مهدویت صورت گرفت به شکل رایگان توزیع کرده است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر، در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: تا کنون 3 هزار نسخه از این سی دی در سطح مساجد و پایگاه های بسیج شهرستان آبادان و خرمشهر توزیع شده است.

دریس در پایان سخنان خود، یادآور شد: از همه نخبگان و فعالان مهدویت جهت دریافت نقد این مستند دعوت می شود و علاقه مندان می توانند برای دریافت لوح فشرده به دفتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) آبادان واقع در کانون آزادگان جنب استادیوم تختی این شهرستان مراجعه کنند./9451/پ202/ص
ارسال نظرات