۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۵۰۸
با حضور در یک مسجد؛

اهالی ایالت ویرجینیای آمریکا با اسلام آشنا می شوند

خبرگزاری رسا- برای آشنایی و شناخت درست اسلام به غیرمسلمانان مسجد دارالهجره در ایالت ویرجینیای آمریکا برای بازدید عموم آزاد است.
مسجد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از IINA، به منظور شناخت مردم با آئین و آداب اسلام در روزهای 24 و 25 اردیبهشت درهای بزرگترین مسجد ایالت ویرجینیای آمریکا به نام الهجره بر روی عموم بازگشایی می شود. هدف از اجرای این طرح رفع افکار غلط و مبارزه با تبلیغات منفی علیه اسلام عنوان شده است. در این مدت مردم با اهداف و احکام اسلام آشنا می شوند.

گفتنی است پس از حملات 11 سپتامبر مسلمانان مورد هجوم تهدیدات و تبلیغات وسیعی قرار گرفته اند و اسلام را دین خشونت و کشتار معرفی کردند. بطوریکه مسجد دار الهجره به عنوان مرکز آموزش افراد تروریست معرفی می شد.

اجرای این طرح می تواند بسیاری از سوء تفاهم ها را برطرف کند.

لازم به ذکر است، این مسجد بزرگ بنای آن در سال 1991 به پایان رسید، گنجایش دو هزار نمازگزار را دارد و اکنون به مهمترین مرکز و مکان تجمع مسلمانان با26 ملیت مختلف به همراه مسلمانان آمریکایی تبدیل شده است و نماز جمعه که به عنوان مهمترین مناسبت دینی برای گردهمایی مسلمانان به شمار می آید، با حضور بیش از دو هزار نمازگزار نزدیک واشنگتن و ویرجینیا برگزار می شود و این مرکز در برگزاری این تجمع و اجتماع بزرگ دینی نقش بسزایی ایفا می کند./982/ب903/گ
ارسال نظرات