۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۱۴۶
تجمع علمای جبل عامل لبنان:

آزادی اسیران فلسطینی ثمره جانفشانی های مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای جبل عامل لبنان، آزادی صدها اسیر فلسطینی از زندان های دشمن صهیونیستی را از ثمرات جانفشانی های اهل مقاومت و پایداری ملت فلسطین در رویارویی با اشغالگران دانست.
شادي مردم فلسطين در آزادي اسيران فلسطيني
به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای جبل عامل لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای ضمن تبریک آزادی اسیران فلسطینی، گفت: آزادی صدها اسیر فلسطینی از زندان های دشمن صهیونیستی، از ثمرات رشادت ها و جانفشانی های مجاهدان و اهل مقاومت و پایداری ملت فلسطین در رویارویی با اشغالگران است.

این تجمع با ابراز اینکه رژیم صهیونیستی که بر مبنای تجاوزگری، تروریسم و کشتارهای وحشیانه بنیان نهاده شده است، جز زبان زور نمی فهمد و مقاومت لبنان و فلسطین درس خوبی به او داد، خواستار استمرار در مسیر مقاومت شد و افزود: مقاومت تنها گزینه مجاهدان و آزادگانی است که مشتاق آزادی و آزادسازی هستند.

این بیانیه با تاکید بر ضرورت ادامه راه مقاومت تا آزادسازی تمامی اسیران در بند رژیم صهیونیستی و باز پس گیری کل سرزمین های اشغالی، گفت: دستاور بزرگی که مقاومت و پایداری محقق شد، تاکیدی بود بر بی ثمری و بی اثری تسلیم و بی ارادگی و مذاکراتی که برخی از اعراب با دشمن صهیونیستی داشتند.

تجمع علمای جبل عامل لبنان همچنین با تاکید بر بی فایده بودن تکیه کردن بر شورای امنیت سازمان ملل به سبب سیاست یک بام و دو هوا و جانبداری آنها از نیروهای ظلم واستکبار، آزادگان فلسطینی را به ادامه جهاد و آزادسازی باقیمانده اسیران فلسطینی در زندان های صهیونیستی فراخواند.

شیخ احمد قبلان، مفتی شیعه در لبنان نیز با تبریک آزادی اسیران فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی، گفت: پس از سال ها تجربه و جنگ های سخت با دشمن صهیونیستی به این اطمینان رسیدیم که سازش و مذاکره با این رژیم بی فایده است و تنها ابزار سودمند در داد و ستد با او مقاومت است و تنها با مقاومت شرافتمند است که فلسطین آزاد خواهد شد و حقوق و کرامت پایمال شده خود را باز خواهد یافت.

گفتنی است که شامگاه گذشته در مرحله نخست اجرای توافق جنبش حماس و رژیم صهیونیستی پیرامون مبادله هزار و بیست و هفت اسیر فلسطینی در برابر یک اسیر صهیونیست، چهارصد و هفتاد و هفت اسیر فلسطینی آزاد شدند و به آغوش ملت و خانواده های خود بازگشتند و فلسطین را غرق سرور و شادی کردند.

مرحله دوم این مبادله که با میانجی گری مصر و آلمان صورت می گیرد قرار است دو ماه دیگر به اجرا درآید که طی آن پانصد و پنجاه اسیر دیگر فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد خواهند شد./981/ب902/گ
ارسال نظرات