۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۲۶۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

وحدت و همبستگی دینی راهبرد ملت ایران در برابر قدرت‌های زورگو است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با بیان این‌که صیانت از اقتدار انقلاب اسلامی در شرایط کنونی ضروری است، گفت: وحدت و همبستگی دینی راهبرد ملت ایران در برابر قدرت‌های زورگو است.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به مواضع مدبرانه و عمیق مقام معظم رهبری در برابر یاوه گویی‌‌ ابرقدرت‌های زورگو‌ تصریح کرد: به حقیقیت رهبر معظم انقلاب اسلامی سرنوشتی جز هلاکت و نابودی برای کشورهای دست انداز به ارزشها و آرمانهای ملت ایران ترسیم نکرده اند.

 امام جمعه موقت ارومیه با بیان این‌که استکبار جهانی نمی تواند با طرح مسائل مختلف در فضای بین الملل مانع پیشرفت جوانان و دانشمندان ایران اسلامی برای رسیدن به قله های رفیع عملی باشد، خاطرنشان کرد: چنین حرکت‌هایی از سوی کشورهای مدعی تنها نشانه افول قدرت‌های بزرگ در برابر امت‌های اسلامی است و به هر وسیله ای می خواهند مانع گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی و دینی شوند.

حجت الاسلام فخری با بیان این‌که در تمامی ادوار کفر با همه امکانات خود در برابر اسلامی و آموزه‌ها و مضامین متعالی آن صف آرایی کرده است، گفت: جنبش های اخیر در مناطق مختلف جهان ناشی از فطرت عدالتخواه و آزادمنش بشر است که مکاتب ساخته دست بشر نمی تواند پاسخگویی نیازهای آن باشد.

به گفته وی آنچه در این شرایط ضروری و مهم به نظر می‌رسد صیانت از اقتدار انقلاب اسلامی ایران در صحنه‌های جهانی است که با تقویت و حفظ وحدت و همبستگی دینی و ملی و متوسل شدن به اشتراکات مذهبی ملت اسلامی میسر می‌شود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی در تشریح نقش تبیین تئوری‌های حق طلبانه در شکل‌گیری بیداری‌های اخیر و افول رژیم‌های طاغوتی‌ خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیداری اسلامی در کشورهای عربی همچون مصر، تونس، لیبی نشانه آشکاری از این مطلب است که بشریت دیگر خواهان این نیست که آرزوها و آرمان‌های خود را بر پایه تفکرات پوشالی غرب و مکتب‌های بشری بنیان نهد.

حجت الاسلام فخری در ادامه با تشریح برنامه‌ها به مناسبت فرارسیدن ایام محرم الحرام تصریح کرد: هم اینک 1700 هیأت مذهبی در ‌استان فعالیت دارند.

وی یادآور شد: جهت ساماندهی برنامه‌های ایام محرم‌ جلسه‌ای با حضور مقامات عالی استان ترتیب یافت و در آن تصمیماتی برای بهتر برگزار‌شدن ایام محرم گرفته شد./936/ت302/س
ارسال نظرات