۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۸۲۷

دوهفته‌نامه ندای رسا به گام بیست و چهارم رسید

خبرگزاری رسا ـ بیست و چهارمین شماره دوهفته‌نامه ندای رسا با موضوعات متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حوزوی در استان خوزستان منتشر شد.
 بيست و چهارمين شماره دو هفته نامه نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و چهارمین شماره دوهفته نامه ندای رسا با موضوعات متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حوزوی در استان خوزستان منتشر شد.

  

سخنان آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع ائمه جماعت، فرمانده هان پایگاه های بسیج و هیئت امناء مساجد اهواز، خبر یادواره شهید علمی احمد المومن و شهدای بحرین در اهواز، افتتاح نماز جمعه منطقه عین دو، اعزام طلاب سوسنگردی برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان به روستاهای هویزه و معرفی مدیر مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) اندیمشک از عناوین اخبار منتشر شده در بیست و چهارمین شماره دوهفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

   

جشن بزرگ مهدویت در جمکران خوزستان، گفت و گو با حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در رابطه با تاسیس نماز جمعه در منطقه عین دو اهواز، اعلام دادستان اهواز از حبس 10 روز تا 2 ماه برای زنان بدحجاب، اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای طرح اوقات فراغت خوزستان، آغاز غبارروبی مساجد در خوزستان، اختتامیه هشتمین جشنواره شعر عربی در خوزستان، تجلیل از قاسم مقدمی نفر اول بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور و رتبه نخست خوزستان در مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه دانش آموزی از دیگر اخبار این نشریه است.

   

کار و تلاش در زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام)، افلاکیان، ستون اخبار کوتاه، جدی بگیرم، نظر سنجی، پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی براساس نظرات علماء شیعه، اخبار نماز جمعه استان خوزستان، احکام رویت هلال، تجلیل از جوانان برتر و فعال در عرصه مهدویت و پیام قرآن از مطالبی است که در حاشیه بیست و چهارمین شماره دو هفته نامه ندای رسا به چاپ رسیده است.

  

ماهواره فجر نخستین ماهواره ایرانی با قابلیت تغییر مدار، چه کنیم پیامک ارزان تر محاسبه شود، دستاورد جدید دانشمند ایرانی در شناسایی احساسات افراد با یک عینک، ساخت لباس ضد عرق، موفقیت محققان در تولید واکسن ضد چاقی، آخرین وضعیت ساخت هواپیمایی ایران 141 و همکاری 3دانشگاه در این پروژه، اینترنتی شدن ثبت اختراعات و طرح های صنعتی، راه اندازی سامانه نشریات علمی کشور، معرفی سایت پارس قرآن، میسر شدن ترجمه کلمات از طریق لنز دوربین سیستم اندروید نمونه های از اخبار درج شده در صفحه علم و فناوری نشریه ندای رسا است.

 

 گفتنی است بیست و چهارمین شمار دوهفته نامه ندای رسا با صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و با همکاری هیأت تحریریه در 8 صفحه و در تیراژ 3000 نسخه به چاپ رسیده است./9458/ن602/ق

ارسال نظرات