۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۷۴۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

ترور نخبگان هدف براندازانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پس از انقلاب عوامل خودفروخته زیر چتر حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اجرای تفکر مسموم غرب به انجام ترور نخبگان علمی و سیاسی ایران روی آوردند؛ اما نتوانستند جلوی پیشرفت اقتدار ایران را بگیرند.
آمريکا اسرائيل

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان گفت: قیام 17 شهریور سند ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی ملت ایران اسلامی و در عین حال سند جنایت هولناک خاندان پهلوی است.

 

وی با بیان این که 17 شهریور نشان داد که دشمن از هیچ جنایت و خیانتی فرو گذار نبود و نشان داد که شعله انقلاب خاموش شدنی نبود، افزود: مردم هم در این روز برای به‌دست آوردن پیروزی قرآن و دین بر کفر از همه هستی خودشان گذشتند و وفادار به امام و آرمان‌های شهدا بودند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به قیام 17 شهریور و کشتار جمعی از مردم به دست مأموران ستم‌شاهی پهلوی گفت: شهادت فرزندان ایران اسلامی در این روز پرده از تزویر مدعیان حقوق بشر برداشت.

 

وی ادامه داد: کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر با سکوت و پشتیبانی خود در برابر این جنایت رژیم ستم‌شاهی نشان دادند که چقدر به رعایت حقوق بشر پایبند هستند و ملت هم چهره واقعی آنان را شناخت.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که هیچ حقوق بشری اجازه نمی‌دهد که مردمی بی دفاع و بی اسلحه و با دست خالی این گونه قتل عام شوند، گفت: 17 شهریور درس بزرگی است برای همه مبارزین در آینده که برای گرفتن حق و رسیدن به پیروزی باید خون داد و مقاومت کرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تأکید کرد: 17 شهریور ملت ایران اسلامی درسی تاریخی برای حاکمان ظالم است که نشان داد حکومت های ظالم و دیکتاتوری دوام و بقا نخواهد داشت.

 

وی با بیان این که به شهادت رساندن مردم در میدان ژاله سابق از سوی عوامل رژیم ستم شاهی، سبب رسوایی این حکومت وابسته و سرنگونی آن شد، ادامه داد: هفدهم شهریو تکرار عاشورا و میدان شهدای تهران تکرار کربلا بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که رژیم ستم‌شاهی در حادثه هفدهم شهریور ماهیت ظالمانه و وابستگی خود به آمریکا را نشان داد، گفت: دست آمریکای جهانخوار در کشتار مردم بی گناه کشورمان در آن جنایت آشکار به خون این مردم آغشته است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که ایستادگی مردم در 17 شهریور مقابل رژیم پهلوی سرعت‌بخش پیروزی انقلاب بود، گفت: مقاومت مردم کشورمان در برابر زورگویی‌های آن رژیم وابسته سبب پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی در سال 57 شد.

 

وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران بر مبنای باورهای دینی و فرهنگی اسلام شکل گرفت، تصریح کرد: اقتدار و برتری نظام اسلامی در عرصه جهانی با منافع کشورهای غربی و استکبار در تضاد بوده و به همین دلیل غرب همواره مخالف شکل‌گیری تفکر اسلامی در جهان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که آمریکایی‌ها از همان روز های ابتدایی پیروزی انقلاب از هر فرصتی برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند، ادامه داد: همه این تلاش‌های مذبوح آمریکا به دلیل به خطرافتادن منافع استکباری آن کشور در منطقه و حتی سطح بین المللی است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که 33 سال است که دست آمریکا و همپیمانانش به خون فرزندان این ملت آغشته است، تصریح کرد: ترور شخصیت‌های برجسته کشور ما در سه دهه اخیر تنها گوشه ای از جنایت های آمریکا در برابر ملت ایران است.

 

وی جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان معرفی کرد و ادامه داد: پس از انقلاب عوامل خودفروخته زیر چتر حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اجرای تفکر مسموم غرب به انجام ترور نخبگان علمی و سیاسی ایران روی آوردند؛ اما نتوانستند جلوی پیشرفت اقتدار ایران را بگیرند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز بر عظمت و اقتدار آن افزوده می شود، گفت: رسوایی و بی آبرویی جهانی تنها دستاور آمریکا از زورگویی و ظلم در جهان است./950/ت302/س

 

ارسال نظرات