۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۴۰۵۲۰
دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آمریکا مسؤول کشتار شیعیان پاکستان است

خبرگزاری رسا - دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت پنجاب پاکستان از آمریکا و برخی از مقامات دولتی پاکستان به عنوان عوامل اصی نسل کشی شیعیان این کشور یاد کرد .
حجت الاسلام عبدالخالق اسدي

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالخالق اسدی، دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت پنجاب پاکستان در نشست اضطراری که امروز در دفتر این مجلس برگزار شد اوضاع داخلی پاکستان و کشتار شیعان در شھر کراچی را بررسی کرد.
 
حجت الاسلام اسدی با اشارہ به این که آمریکا در قتل عام شیعان پاکستان دست دارد، گفت: ما از طریق منابع خبری معتبر آگاہ شدیم که آمریکایی ھا به علت به اھتزار درآمدن پرچم لبیک یارسول اللہ(ص) بر سفارت و کنسولگری ھای این کشور در پاکستان، گروھای تکفیری و تروریستی را برای قتل عام شیعیان پاکستان اجیر کردہ و ھزینه زیادی برای کشتار شخصیت ھای شیعه پاکستان پیشنھاد دادہ اند.

 

وی افزود: گروہ ھای تکفیری مبالغی را در قبال کشتار شیعان در ایالتھای پنجاب، سنده، بلوچستان و دیگر مناطق این کشور از آمریکایی ھا دریافت می کنند. عدم محاکمه گروھای تروریستی و ادامه کشتار شیعیان این کشور نشانگر دست داشتن عناصر دولتی در این حوادث است.

 

دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت پنجاب پاکستان سکوت شیعیان را نشانه ضعف آنان ندانست و تصریح کرد: شیعیان برای حفظ مصالح کشور سکوت اختیار کرده اند و این سکوت به معنای ضعف آنان نیست. ما ھرگز از فعالیتھای دستگاہ ھای امنیتی پاکستان مطمئن نیستیم، چون معتقدیم که دستگاه های امنیتی پاکستان نیز در نسل کشی شیعیان این کشور نقش دارند.

 

حجت الاسلام عبدالخالق اسدی با بیان این که شیعیان بر اساس قانون اساسی پاکستان و دستورات اسلام می توانند از خود دفاع کنند، ابراز داشت: اگر اوضاع به ھمین منوال ادامه داشته باشد، ما مرگ باعزت را بر حیات ذلت بار ترجیح داده و به توانایی خود را به دشمنان کشور نشان خواھیم داد./988ب911/د
 

ارسال نظرات