۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۶۲۲۶۷

شماره جدید ندای رسا روی پیشخوان کیوسک مطبوعات

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و ششمین شماره هفته نامه تحلیلی اطلاع رسانی ندای رسا منتشر شد.
پنجاه و ششمين شماره هفته نامه نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجاه و ششمین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا منتشر شد.

«مصاحبه اختصاصی با حجت الاسلام و المسلمین میر احمد رضا حاجتی، مدیر استانی حوزه علمیه خوزستان، پیرامون سال تحصیلی جدید حوزه علمیه»، «فاطمیه خوزستان پرشورتر از هر سال»، «نکات طلایی تغذیه برای کنترل فشار خون»، «اهدا عضو تنها 4 بیمار مرگ مغزی در سال گذشته» و «سخنان نماینده ولی فقیه در خوزستان پیرامون انتخابات پیش رو» برخی از اخبار و مطالب درج شده در این نشریه هستند.

در ستون معرفی کتاب در این هفته، کتاب «فاطمه زهرا سلام الله علیها شادمانی دل پیامبر» معرفی شده است که در ادامه می خوانیم:  اصل کتاب به زبان عربی است و عنوانش «فاطمه الزهرا سلام الله علیها بهجة قلب المصطفی صلی الله علیه و آله» است؛ این کتاب از کتاب های دست یک درباره حضرت زهرا سلام الله علیها و زوایای پنهان زندگی ایشان است، ترجمه‌ای روان و چاپی درخور؛ یک کتاب به یاد ماندنی را به شما عرضه کرده است.

«اجرای طرح تولید شکر دارویی در سال جاری»، «آخرین وضعیت وبلاگ‌های ثبت شده در کشور»؛ «ثبت 192 وبلاگ خارجی»، «عرضه حداقل سه محصول دارویی تا پایان سال»، «کسب رتبه نخست ایران در تولید علم شیمی در منطقه»، «معرفی اعضای شورای جایزه فناوری پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله به دانشمندان مسلمان»، «الحاق ناوشکن جدید نیروی دریایی در اردیبهشت»، «طراحی بال هواپیما با 2 سطح آیرودینامیکی» و «راه اندازی گوگل ارث اسلامی تا 4 ماه دیگر» اخبار و مطالب صفحه علم و فناوری نشریه ندای رسا را تشکیل می دهد.

در گفت وگویی با حجت الاسلام والمسملین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان می خوانیم: وظیفه طلبه نشان دادن معارف کلام اهل بیت علیهم السلام به جامعه است اگر ما از عهده شناخت و تبلیغ این زیبایی ها بر آییم آن وقت تبعیت جامعه از اهل بیت علیهم السلام را خواهیم دید.

زندگی طلبگی یعنی پرواز در اوج آسایش معنوی، یعنی لانه کردن در خانه ای قدسی؛ کسانی که طعم زندگی در گوشه حجره را چشیدند آن را با دنیا عوض نمی کنند.

پنجاه و ششمین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و همکاری هیأت تحریریه چاپ و منتشر شده است.

گفتنی است، جهت دسترسی به آرشیو این نشریه می توانید به پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه ندای رسا به نشانی www.nedayerasa.ir مراجعه کنید./9458/ن601/ق

ارسال نظرات