۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۷۴۸۴۲
آیت الله نابلسی:

مقاومت ستون قدرت لبنان است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه صیدای لبنان از مقاومت به عنوان ستون قدرت کشور یاد کرد و انکار فداکاری‎های نیروهای مقاومت را غیرقابل قبول خواند.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) و خطیب جمعه شهر صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته، در قبال گسترش فتنه در این کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: فتنه در حال گسترش در لبنان است و دشمنان می خواهند وحدتمان را مورد هدف قرار داده و کشور را با چالشهای فراوانی مواجه سازند.

 

وی افزود: همزیستی مسالمت آمیز، سرمایه بزرگ ما به شمار می آید و نباید آن را با اختلاف و درگیری از بین برد. مقاومت نیز ستون و پایه قدرت ما است و هیچ کس حق ندارد به آن شک کرده و تضعیف سازد.

 

آیت الله نابلسی تصریح کرد: کسانی که فداکاری و قطره های خون شهدای مقاومت و ارتش در دفاع از وطن و بشریت را منکر می شوند، فراموش کرده اند که امنیت و پیشرفت لبنان مدیون این فداکاری ها است.

 

خطیب جمعه صیدای لبنان بر لزوم حمایت از مقاومت و ارتش تأکید کرد و اظهار داشت: توطئه علیه مقاومت و حمل سلاح در برابر ارتش غیرقابل قبول است. ارتش و مقاومت عاملان اصلی حمایت از وطن و ارزش ها هستند.

 

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به بررسی سرنگونی دولت محمد مرسی در مصر پرداخت و ادامه داد: مصر مطمئنا به جایگاه خود بازمی گردد و در برابر رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد. اگر مصر روی پای خود بایستد، همه جهان عرب خواهد ایستاد. اگر ملت مصر قیام کند، ملتهای عربی نیز به سوی استقلال، آزادی و عدالت گام برمی دارد./980/ب901/د

ارسال نظرات