۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۸۷۱۷۷

بررسی قیام بحرینی‌ها از زبان دبیرکل جمعیت وفاق

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت وفاق بحرین با اشاره به مطالبات مردم این کشور، از فعالان انقلاب بحرین خواست در کنار وفاداری به ارزش های انقلاب به زندگی اجتماعی و مناسبت های دینی خود اهمیت دهند.
شيخ علي سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العالم، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز دریک پیام ویدیویی گفت: در طول سال اتفاقات دردناک و بعضا خوشایند بر ما می گذرد و اکنون که به ایام عید نزدیک می شویم به خاطر داریم که در حالتی از جنگ به سر می بریم. جنگی که خودمان انتخاب نکرده ایم و ضرورت ها بر ما تحمیل کرده است.

 

وی در توضیح این ضرورت ها افزود: برخورداری از حق آزادی، مقابله با استبداد و بردگی، لزوم زندگی مادران بدون ترس از جان و سرنوشت فرزندانشان، امیدواری فرزندان کشور به آینده ای روشن برای تحصیل و به دست آوردن شغل مناسب و بهره مندی از کرامت شهروندی و افتخار به کشوری که در آن رشد پیدا کرده اند از ضرورت هایی است که برای محقق کردن آن ناچار به ایستادگی هستیم.

 

شیخ علی سلمان تصریح کرد هرچند که این ضرورت ها هنوز محقق نشده است اما ایام سال با شادی ها و غم هایش نیز در حال گذر است و من از همه می خواهم با این مناسبت ها که جنبه دینی و اجتماعی دارند، همراه شوند.

 

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد ما باید انقلاب را در یک جنبه از زندگی مان قرار دهیم و بدون عقب نشینی آن را پیگیری کنیم و همزمان، مناسبت های دینی و اجتماعی خود را زنده نگه داریم و نیز برای خود و خانواده مان برنامه ریزی اقتصادی داشته باشیم.

 

شیخ علی سلمان خاطرنشان کرد: ما باید به موازین زندگی اجتماعی مانند ازدواج و تشکیل خانواده و سفر رفتن و تفریح توجه کنیم اما در عین حال شهدا و خانواده هایشان و مجروحان و افراد تحت تعقیب و تمام آسیب دیدگان از آثار انقلاب را فراموش نکنیم.

 

وی افزود: آنها در قلب ما جاودانند اما زندگی باید ادامه یابد. انقلاب را با یک دست و زندگی فردی را با دست دیگر اداره کنید تا خداوند تعالی پیروزی و فرج را شامل حال این ملت کند./994/ب103/د

ارسال نظرات