۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۰۳۵۳۸

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام الهی یوم الله 15 خرداد عصر امروز در اهواز برگزار شد.
ستاد برگزاري ارتحال امام خميني در اهواز ستاد برگزاري ارتحال امام خميني در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام الهی یوم الله 15 خرداد، عصر امروز، با حضور حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، فرج الله خبیر،معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و نمایندگان ادارات و سازمان های دولتی تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست هر یک از نمایندگان ادارات و سازمان های دولتی خوزستان ویژه برنامه های فرهنگی و دینی خود در راستای ترویج و تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) را تشریح کردند.

فرج الله خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این نشست با بیان این که امام خمینی(ره) خود را فدای آرمان های انقلاب اسلامی ایران کرد، اظهار داشت: در زمان خفقان و تاریکی دوران پهلوی امام خمینی(ره) همچون چراغی روشن، مسیر را برای عدالت خواهان باز کرد.

وی با اشاره به سیر تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام خمینی(ره) در این مسیر پر تلاطم هرگز از هدف خود کوتاه نیامد و به سبب همین ایستادگی هرگز از ذهن ها پاک نخواهد شد.

بنا براین گزارش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان نیز برگزاری مراسم ویژه ایام الله 15 خرداد و سالروز رحلت امام خمینی(ره) در تاریخ 13 خرداد ماه در 27 شهرستان با اجرای برنامه هایی مناسب کودکان و نوجوانان را در دستور کار دارد.

برگزاری مسابقات و اعزام گروه مستند ساز با کاروان های اعزامی به مرقد امام از جمله برنامه هایی است که سازمان صدا و سیمای خوزستان در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام مهدوی، دبیر ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) خوزستان در سخنانی از برگزاری همایش تبیین تفکرات حضرت امام راحل خبر داد و گفت: این همایش در مسجد امام سجاد(ع) واقع در ورزشگاه تختی در تاریخ 13 خرداد برگزار می شود.

غبارروبی مزار شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و برپایی نشست بررسی سیره امام خمینی(ره) در مسجد امیرالمؤمنین لشکر آباد از سوی ستاد نیروهای مسلح خوزستان از دیگر برنامه ها جهت اجرا در ایام الله 15 خرداد در خوزستان است.

در بخش ابتدایی این مراسم، حجت الاسلام جعفری، رییس ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) خوزستان امیدواری را از محورهای اصلی سخنان امام خمینی(ره) در هر برهه ای از زمان دانست و افزود: امام راحل همواره با الگوبرداری از قرآن در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، بذر امیدواری را در دل ملت منتقل می کاشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به شعار محوری ایام الله 15 خرداد اشاره کرد و گفت: شعار محوری ایام الله 15 خرداد در استان خوزستان، زندگی به سبک روح الله نام گرفته است./9464/پ202/غ

ارسال نظرات