۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۰۴۶۱۰
معاون اجرایی ستاد امر به معروف نمایشگاه کتاب تهران:

85 درصد تذکرات لسانی عفاف و حجاب تأثیرگذار بوده است

خبرگزاری رسا ـ معاون اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کمیته فعالیت های جنبی از تأثیرگذاری 85 درصدی تذکرات لسانی عفاف و حجاب به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در 5 روز اول برگزاری نمایشگاه خبر داد.
حجاب و عفاف

 گزارش خبرگزاری رسا،  پرویز خدابخش معاون اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر  گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر امسال دومین حضور خود را در نمایشگاه کتاب تجربه می‌کند. این ستاد سال گذشته با موفقیت به وظیفه‌اش در ترویج امر به معروف و نهی از منکر عمل کرد و امسال نیز طبق سیاست های مسئولان فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در باب تذکر لسانی درباره عفاف و حجاب به مردم، عمل می‌کند.

 

وی افزود: امسال دیدگاه منفی بعضی مردم به عوامل امر به معروف و نهی از منکر، به دیدگاهی بسیاری مثبت تغییر یافته است.

 

خدابخش با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک نماد فرهنگی است، گفت: ما اعتقاد داریم نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی عظیم در کشور است، چرا که هنردوستان و علاقه‌مندان کتاب از اقصی نقاط کشور و جهان در آن حضور دارند. به همین دلیل، پوشش درست و صحیح عوامل نمایشگاه و بازدیدکنندگان، نمادی از الگوی اسلامی و ایرانی خواهد بود.

 

معاون اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره عوامل اجرایی این نهاد در نمایشگاه کتاب گفت: 70 مامور امر به معروف و نهی از منکر که بیشتر آنها خانم هستند، در قالب 11 گروه در طول 10 روز برگزاری نمایشگاه کتاب در حوزه عفاف و حجاب و تذکر لسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب فعالیت دارند.

 

خدابخش درباره آمار تذکرهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: سال گذشته 10 هزار و 200 تذکر لسانی از سوی 50 مامور به صورت موفقیت‌آمیز و تاثیرگذار انجام شد. امسال نیز بیش از 85 درصد تذکرات لسانی در 5 روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب بیست و هفتم تاثیرگذار بوده است.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه برپاست./998/د102/ع

ارسال نظرات