۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۲۱۱۹۱
شیخ هاشم منقاره:

دخالت آمریکا در منطقه موجب تشدید بحران می‌‍شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی در سخنانی بر لزوم حفظ وحدت میان احزاب سیاسی لبنان و هوشیاری در برابر توطئه های آمریکا و غرب تاکید کرد.
شيخ هاشم منقاره، از علماي اهل سنت لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس جنبش توحید اسلامی گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه به‌ویژه لبنان ، سیاستمداران، رسانه ها و عالمان دینی باید در گفته های خود مواضع مشخصی اتخاذ کرده و از هرگونه سخنی که موجب بحرانی تر شدن اوضاع شود اجتناب کنند.

 

وی با تاکید بر مقابله با فتنه افروزی‌های آمریکا و هم‌پیمانان آن پیش از انتخاب رییس جمهور، افزود: برای معرفی رییس جمهور آینده لبنان همه گروه ها و احزاب باید باهم همکاری داشته و نسبت به دسیسه‌های آمریکا و غرب در قبال لبنان هوشیار باشند.


این عالم اهل سنت لبنانی با مهم دانستن وحدت بین ساکنان مناطق عکار و بقاع در رویارویی با فتنه افروزی ها و حمایت از ارتش افزود: همه ارگان‌های دولتی و نهادهای مردمی باید برای آزاد سازی نظامیان ربوده شده به دست تروریست‌ها تلاش کنند ، چراکه این مسأله از اهمیت ملی برخوردار است.


رییس جنبش توحید اسلامی درپایان بر این نکته تاکید کرد که دخالت آمریکا و غرب در منطقه تنها موجب تشدید بحران های موجود شده و دامنه ظلم و جنایت را فراگیر می‌کند./1321/ب903/ک

ارسال نظرات