۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۲۲۳۳۹

جراحت ۱۵ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ پس از اعتکاف صدها فلسطینی در مسجدالاقصی برای جلوگیری از هتک حرمت آن به دست صهیونیست‌ها، پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران این مسجد حمله‌ور شد.
حمله صهيونيست ها به مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به مسجدالاقصی و مسجد القبله در صحن این مسجد، شیشه‌های آن را شکستند و به نمازگزاران حمله‌ور شدند.


بنا بر این گزارش، پلیس قدس اشغالی به سمت نمازگزاران و عبادت‌کنندگان در مسجد گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور پرتاب کرد و این اقدام باعث وقوع درگیری‌هایی در مسجد شد.


این درگیری‌ها موجب زخمی شدن 15 تن از فلسطینیان معتکف شد.


در همین راستا پایگاه خبری «معا» اعلام کرد که پس از نماز عشا روزگذشته صدها فلسطینی در مسجدالاقصی معتکف شده‌اند، این اعتکاف پس از آن صورت گرفت که سازمان‌های مدافع طرح معبد ساختگی (سلیمان) در مسجدالاقصی دعوت‌های گسترده‌ای از یهودیان کردند تا امروز همزمان با سال نو عبری به صورت دسته‌جمعی وارد مسجدالاقصی شوند.


سازمان وقف و میراث مسجدالاقصی اعلام کرد که صدها فلسطینی از جمله رهبران جنبش اسلامی در مسجدالاقصی معتکف شده‌اند.


رژیم صهیونیستی در آستانه سال نو عبری تدابیر اجرایی سختی را در مسجدالاقصی اتخاذ کرده و روزگذشته نیز مانع از ورود ده‌ها فلسطینی به آن شد به نحوی که آن‌ها نماز خود را در خیابان‌های اطراف مسجدالاقصی به جا آوردند./994/د102/ک

ارسال نظرات