۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۲۳۸۱۹۱

9دی یوم‌الله اکبر

خبرگزاری رسا ـ روز 9 دی از این روزهای خاص الهی است و به حق می‌توان آن را «یوم‌الله اکبر» نامید، دلیل نامگذاری 9 دی به «یوم‌الله»، این است که در روز 9 دی سال 1388، جهانیان شاهد تجلی قدرت خداوند در سرزمین ایران بودند.
9 دي

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، همه چیز و از جمله تمامی روزها متعلق به خداوند متعال است. اما در این میان، در بعضی از روزها به دلیل وقوع یک امر، آن روز از دیگر روزها متمایز و به یوم‌الله معروف می‌شود. به مومنان امر شده تا ایام الله را پاس دارند و با یادآوری ایام الله از کنار آن درس‌ها بگیرند و عبرت‌ها بیاموزند.

 

روز 9 دی از این روزهای خاص الهی است و به حق می‌توان آن را «یوم‌الله اکبر» نامید.

 

دلیل نامگذاری 9 دی به «یوم‌الله»، این است که در روز 9 دی سال 1388، جهانیان شاهد تجلی قدرت خداوند در سرزمین ایران بودند، در این روز ملت ایران با هدایت الهی و در پرتو نصرت حضرت حق بزرگ‌ترین، پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی را در هم شکست و دشمنان اسلام، انقلاب و نظام ولایی را ناکام کرد.

 

فتنه 88، توطئه‌ای بزرگ علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود، توطئه‌ای متفاوت از تمامی توطئه‌های پیشین که تا آن مقطع علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده و به مرحله اجرا درآمده بود. حوادث سال 88 به دنبال انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با یک دروغ بزرگ آغاز شد و این حوادث کشور آرام و با ثبات ایران را به وادی ناآرامی‌ها و در‌گیرشدن با یک بحران عمیق سوق داد.

 

هدف اصلی از دروغ بزرگ، متهم‌سازی نظام دینی به فساد سیاسی و غیرقابل اعتماد‌بودن مسئولان در امانت‌داری از آرای مردم در انتخابات و در نهایت ضروری بودن انجام یک تغییرات اساسی در حوزه قدرت سیاسی به دست مردم بود. دشمنان خارجی برای شکل‌گیری چنین حوادث و بحرانی در ایران، قریب دو دهه کار کرده بودند.

 

برنامه‌ریزی دشمنان برای این امر از زمانی آغاز شد که تمامی توطئه‌ها و ترفند‌هایشان برای شکست انقلاب و فروریختن جمهوری اسلامی با دستان پرتوان ملت ایران خنثی شد. شکست تمامی توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام در دهه اول عمر جمهوری اسلامی، آنان را به این جمع‌بندی رساند که جمهوری اسلامی را تنها و تنها همان نیرویی می‌تواند به زیر بکشد که آن را بر پا ساخته است و آن نیرو چیزی نیست مگر ملت ایران؛ ملتی که بزرگ‌ترین انقلاب مردمی دوران معاصر را پدید آورده و بر اساس مبانی، اصول و آرمان‌های انقلابش، جمهوری اسلامی را در ایران مستقر کرده است.

 

دشمنان بر اساس یک برنامه‌ریزی بلندمدت به دنبال آن بودند مردم ایران را از موقعیت پشتیبانی و همراهی با نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه با ترفندها و خدعه‌های رنگارنگ خارج سازند و آنان را در مقابل نظام و ولایت، آن هم با شعار آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و حق‌خواهی قرار دهند.

 

دشمنان و در رأس آنان امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها، به‌خوبی این مطلب را فهم کرده بودند تا زمانی که مردم در ایران، پشتیبان ولایت فقیه باشند، ایران در برابرشان فرونخواهد ریخت و تسلیم زیاده‌خواهی‌ها و خواسته‌های آنان نخواهد شد.

 

آری اساس فتنه و توطئه 88 جداسازی مردم از نظام ولایی با ترفند دروغ بزرگ مبنی بر انجام «تقلب» در انتخابات بود. هدف این دروغ، فروریختن اعتماد عمومی نسبت به نظام و مسئولان آن و علامت سؤال گذاشتن بر عدالت و مشروعیت الهی ولی‌فقیه زمان بود. اولین بیانیه میرحسین موسوی در روز شنبه 23 خرداد 88، در بردارنده نکاتی است که تأمل در آن این نقشه شیطانی را آشکار می‌سازد.

 

موسوی در این بیانیه از موضع حق‌طلبی و دفاع از حقوق مردم با ادعای انجام تقلب در انتخابات می‌نویسد: مردم اکنون به دنبال آنند تا ببینند این تقلب با دستور کدام مقامات انجام گرفته است! در واقع موسوی، انجام تقلب را قطعی گرفته و مردم را ضمن فراخوان به اردوکشی خیابانی برای واداشتن نظام به پذیرش «ابطال انتخابات»، آنان را برای شناسایی عاملان اصلی این تقلب ادعایی، جهت می‌دهد. اما در این صحنه موسوی تنها نیست. عمده احزاب و گروه‌های مدعی اصلاح‌طلبی و چهره‌های برجسته این جریان، موسوی و کروبی را در به ثمر نشستن این دروغ بزرگ همراهی می‌کنند. این جریان در این میدان، دو نیروی دیگر را همراه دارد، یکی نظام سلطه و متحدانش با تمام توانشان در حوزه‌های تبلیغاتی، رسانه‌ای، سیاسی و حتی کمک‌های مالی و دیگری تمام اپوزیسیون و جریان ضدانقلاب خارج و داخل که از یک طرف مدعیان انجام تقلب در انتخابات و خواسته آنان مبنی بر ابطال انتخابات را تأیید و از طرف دیگر تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ایجاد اغتشاش، ناآرامی و بر هم زدن ثبات ایران فعال می‌کنند.

 

 بنابراین فتنه 88 سه بازیگر اصلی دارد؛ نظام سلطه و متحدانش، جریان ضدانقلاب داخل و خارج کشور و جریانی که با عبارت‌هایی چون «تجدیدنظرطلبان»، «استحاله شده‌ها»، «ریزش‌های انقلاب» و «انقلابیون فرسوده و پشیمان از مبارزه» قابل توصیف هستند. در این صحنه بسیار پیچیده، طراح اصلی نظامی سلطه است و افراد جریان سوم، خواسته و ناخواسته، آگاهانه یا ناآگاهانه در پیوند با دشمنان اسلام و انقلاب و همچنین جریان ضدانقلاب روی نظام شمشیر کشیده و با ادعای دروغین «تقلب»، مردم را برای مقابله با نظام، به صحنه فرا می‌خوانند. نقش‌آفرینی جریان سوم دراین توطئه بزرگ، به توطئه ماهیت فتنه داد.

 

بازیگری موسوی، خاتمی و کروبی با سوابقی روشن در انقلاب و اداره کشور از یک طرف و همراه شدن احزاب و گروه‌هایی چون مجمع روحانیون مبارز، سازمان مجاهدین، حزب مشارکت و کارگزاران با این افراد از طرف دیگر در پازل دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی، تشخیص توطئه را برای عده‌ای دشوار ساخت. سکوت برخی از خواص و سخنان مبهم و دوپهلوی برخی دیگر از آنان، امر را بر بخشی از جامعه مشتبه نمود. مردم ایران با نفاق پیچیده‌ای در سال 88 مواجه شدند؛ نفاقی که نمونه‌هایش در تاریخ اندک است.

 

 برای پدید آمدن چنین نفاقی در جامعه انقلابی ایران، دو نیروی شیطانی دست در دست یکدیگر نهاده و سالیان متمادی کار کردند. شیطان بزرگ، امریکا و ایادی‌اش از یک طرف و شیطان درونی هر انسان از طرف دیگر، کار را به جایی رساندند که با نفوذ روی انسان‌های ضعیف الایمان قدرت‌طلب، از افراد با سابقه خدمت، افراد خائن به انقلاب، نظام اسلامی و ملت درست کردند و این خائن‌های دست پرورده دو شیطان درون و برون، با رویکردی منافقانه، فتنه 88 را در یک پیوند نانوشته با دشمنان خارجی پدید آورده و تأمل در اعترافات عطریان‌فر، عضو برجسته کارگزاران در دادگاه حوادث پس از انتخابات مبنی بر اینکه آنان به یک نفاق سازمانی مبتلا شده بودند از یک طرف و اعترافات عضو دیگر کارگزاران یعنی آقایی مبنی بر پدید آمدن یک انحراف فکری از 10 یا 11 سال قبل در جریان مدعی اصلاحات از طرف دیگر، اهداف فتنه و فتنه‌گران را آشکار می‌سازد.

 

دقت در این بخش از اعترافات آقایی که می‌گوید، ریشه این حوادث و مشکلات به آنجا بر می‌گردد که انحرافات فکری ما به «پروژه» تبدیل شد و برای پیاده‌سازی این پروژه، از خطوط قرمزی مانند استفاده از کمک خارجی عبور کردیم و اموری اینچنین مباح گردید، عمق فتنه و توطئه را آشکارتر می‌سازد. آری فتنه‌ساز، از دشمنان خارجی برای رسیدن به اهداف شیطانی خود، کمک‌هایی را دریافت کرد که افرادی چون کیان تاجبخش در دادگاه بخش‌های اندک از آن را افشا کردند.

 

اما این توطئه بزرگ و پیچیده هم با بصیرت عاشورایی ملت ایران در روز 9 دی 88 در هم شکسته شد. مدعیان حق‌طلبی در روز عاشورای 88 ماهیت یزیدی خود را نمایان ساختند و در پی این رسوایی بزرگ فتنه‌گران بود که ملت همیشه در صحنه بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کرد و 9 دی را به روز بصیرت و میثاق با ولایت تبدیل کرد. در روز 9 دی ملت ایران لیاقت خود را در برخورداری از نصرت الهی به نمایش گذاشت و با نزول نصرت الهی، پیروزی ملت بر فتنه رقم خورد. این یوم‌الله اکبر بر همه حق‌طلبان مبارک باد./907/د102/ب6

 

منبع : روزنامه جوان

ارسال نظرات