۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۴۰۰۷۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

اتحاد کشورهای اسلامی موجب شکل‌گیری بزرگ ترین قدرت در سراسر جهان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: اگر 57 کشور اسلامی با یکدیگر متحد باشند بزرگترین قدرت در سراسر جهان را تشکیل می دهند؛ وحدت یک قانون و اصل اساسی است که می‌تواند در جهان تأثیر بسیاری بر جای بگذارد.
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام فاضلیان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان با تبریک هفته وحدت بیان کرد: حفظ وحدت برای همه اصناف، اقشار و تمام کسانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور دارند امری اساسی و ضروری است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: اگر 57 کشور اسلامی با یکدیگر متحد باشند، بزرگ‌ترین قدرت در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند؛ وحدت یک قانون و اصل اساسی است که می‌تواند در جهان تأثیر بسیاری بر جای بگذارد.


حجت الاسلام فاضلیان گفت: نباید فراموش کرد در نظام اسلامی محور و اصل، نظام و مردم هستند و برای عزت روزافزون و پیشرفت کشور باید از رفتارهای جناحی و خطی عبور کرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، وحدت را یک اصل اساسی در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهارداشت: سالگرد حماسه 9 دی با شکوه تمام برگزار شد که نشان از وحدت مردم بود و استان همدان در برگزاری سالگرد حماسه 9 دی نمره خوبی را کسب کرد.


وی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال 14 برنامه اصلی برگزار می‌کند که شاخص‌ترین آن برنامه های دهه مبارک فجر است، امیدواریم برنامه‌های این دهه بهتر از گذشته برگزار شود و دستگاه‌ها مرتبط  برنامه های خود را به نحو احسن اجرا و سپس گزارش دقیق را ارائه کنند.


حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه اسلام سراسر هنر، ذوق و فرهنگ است، تصریح کرد: غالباً افراد از این نکته غافل شده و برنامه‌ریزی مناسبی در این حوزه صورت نگرفته است، مردم و جوانان به شادی و نشاط نیاز دارند که در دین اسلام نیز توجه زیادی به این مسأله شده است، بنابراین جنگ‌های شادی حتما باید در برنامه‌های دهه فجر باشد ولی مرز‌ها،حرام و حلال در آن‌ها باید مراعات شود.


محمد جواد بیات، دبیر ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان همدان نیز در این نشست گفت: دهه فجر تجلی و مصداق پشتیبانی مردم از ولایت فقیه است و یکی از مسائلی که در بحث دهه فجر مورد تأکید است فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد. 

 

دبیر ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر استان همدان تصریح کرد: به گونه ای برنامه ریزی شود که مسئله استکبار ستیزی در برنامه های دهه فجر مورد تأکید قرار گیرد.

 

وی در ادامه گفت: برنامه های دهه فجر باید به سمت و سوی ایجاد امید برای مردم بروند چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و  مدام القا می‌کند که برنامه های و فعالیت های چشم گیری در جمهوری اسلامی صورت نگرفته، که این مطلب در نظر اهل انصاف بی اساس است.

 

بیات با بیان اینکه مردمی برگزار شدن برنامه های دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد، تأکید کرد: جشن های دهه فجر باید از شکل دولتی خارج و به سمت مردمی و خودجوش پیش برود.


وی غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب ،برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی و برگزاری راهپیمایی در ایام الله 22 بهمن را از شاخص ترین برنامه های همدان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران است./967/پ202/ب6

ارسال نظرات