۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۴۸۸۷۳
از سوی «به نشر» صورت می گیرد؛

ارائه تخفیف 20 درصدی به خریداران کتاب با موضوع رسول خدا

خبرگزاری رسا- در پی تکرار اهانت به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به ارائه 20 درصدی تخفیف ویژه به خریداران کتاب هایی با موضوع آن حضرت اقدام کرده است.
فروشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، در پی تکرار اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به ارائه 20 درصدی تخفیف ویژه به خریداران کتاب ها با موضوع حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم اقدام کرده است.


در پاسخ به حرکت وقیحانه توهین کنندگان به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، این انتشارات تخفیف ویژه ای را برای علاقه مندان و خریداران کتاب هایی با موضوع و محوریت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم در نظر گرفته است.


این تخفیف 20 درصدی شامل 50 عنوان کتاب در ارتباط با سبک و سیره زندگی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم از مجمو
ع کتاب های به نشر و سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی می باشد که از 19 بهمن سال جاری تا پایان اسفند 1393 برای خریداران درنظر گرفته شده است.


این مجموعه کتاب های شعر، داستان، زندگینامه، حدیث، رُمان، را برای تمام گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در برمی گیرد که در فروشگاه های باب الرضا، باغ رضوان واقع در خیابان طبرسی، فروشگاه شماره یک مقابل باغ ملی و فروشگاه شماره 9 واقع در بلوار امامت به خریداران ارائه می شود.


علاقه مندان به مشاهده کتاب های با موضوع سبک و سیره حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم به نشر و همچنین سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی
www.behnashr.com  مراجعه کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات