۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۸۳۸

امداد‌رسانی به زائران و نمازگزاران در پایگاه عظیم جهان تشیع

خبرگزاری رسا ـ امدادگران جمعیت هلال احمر استان قم با ایجاد پست امداد و نجات در مسجد مقدس جمکران به زائران و نمازگزاران این مکان مقدس امدادرسانی می‌کنند.
امدادرساني به زائران نوروزي در جمکران
به گزارش خبرگزاری رسا، مسجد مقدس جمکران که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پایگاه عظیم جهان تشیع است، هر ساله در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم عاشقانی است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و سایر کشورهای جهان جهت عرض ارادت و تجدید بیعت با امام زمان(ع) خود را به این مکان مقدس می‌رسانند.
 
این مسجد مقدس که به امر مبارک حضرت ولی عصر (عج) بنا نهاده شده، در طول سال و به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی به صورت شبانه روزی در خدمت زائران و مسافران شهر مقدس قم است و دستگاه‌های مختلف برای خدمت رسانی به این خیل عظیم جمعیت، تدابیر خاصی را در نظر می‌گیرند.
 
جمعیت هلال احمر استان قم نیز جهت امدادرسانی سریع به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، اقدام به برپایی پایگاه امداد و نجات در این مکان مقدس کرده است. این پایگاه واقع در رواق شبستان کربلا با یک اکیپ هفت نفره برادران و یک اکیپ سه نفره از امدادگران خواهر تیم‌های توانا به امر امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی در این مکان مقدس مبادرت می کند.
 
براساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امدادگران برادر و خواهر در این پایگاه در هشت روز نخست سال جدید به 270 زائر و مسافر نوروزی در این مکان مقدس خدمت‌رسانی کرده‌اند./920/د102/ی
ارسال نظرات