۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۵۵۵۷۲
دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی:

انصار الله جزیی از محور مقاومت و آل سعود همپیمان اسرائیل است/ هیچ عالم اسلامی نمی‌تواند از تجاوز به یمن حمایت کند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی انصار الله یمن را جزیی از محور مقاومت اسلامی و آل سعود را همپیمان اسرائیل برشمرد و تأکید کرد که هیچ عالم مسلمان نمی‌تواند از تجاوز عربستان سعودی به یمن حمایت کند.
ماهر حمود، امام جماعت مسجد القدس صيدا



 به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی شب گذشته در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلوزیونی لبنان با رد ادعاهایی مبنی بر پیروی وی از سیاست‌های حزب الله و ایران، تأکید کرد که من با حزب الله و جمهوری اسلامی همفکر هستم و مدعیان تبعیت بنده از دیگران جاهل هستند.

 


وی افزود: رمز تأثیرگذاری اظهارات شخصیت‌هایی مانند من در جهان اسلام استقلال رأی و آزادی نظر است.
 

 

شیخ ماهر حمود گفت: اگر کشوری عربی به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازد بنده با تمام توان به حمایت از آن می‌پردازم. در طول چند سال اخیر تصمیمات مسؤولان ایرانی همواره به دور از تکبر و در راستای مقابله با رژیم صهیونیستی بوده است.
 

 

این عالم اهل سنت لبنانی با تأکید براینکه آل سعود گروهی ظالم و ستمگر است، خاطرنشان کرد: هیچ عالم دینی نمی‌تواند از تجاوز عربستان سعودی به یمن حمایت کند.
 

 

وی انصار الله یمن را جزیی از محور مقاومت و عربستان سعودی را در جبهه آمریکا و اسرائیل توصیف کرد و اظهار داشت که آنچه که عربستان سعودی در منطقه انجام می‌دهد خدمت رسانی به رژیم صهیونیستی است و این روزها شاهد خرسندی رسانه‌های صهیونیستی از عملیات طوفان قاطع هستیم.

 


شیخ ماهر محمود تصریح کرد: اقدامات عربستان سعودی در یمن مانند اقدامات آل سعود در سوریه در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است. سوریه در صورت توافق با رژیم صهیونیستی و عدم ایستادگی در برابر آمریکا به هیچ وجه با مشکلات امروز مواجه نمی‌شد./983/ب902/ک

ارسال نظرات