۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۶۲۳۵۱
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

واکنش طلاب حوزه علمیه همدان به سخنرانی زیباکلام در دانشگاه علوم پزشکی همدان

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه همدان در محکومیت سخنرانی زیبا کلام در دانشگاه علوم پزشکی این شهر، بیانیه ای اعتراض آمیز صادر کردند.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، طلاب حوزه علمیه همدان در محکومیت سخنرانی زیباکلام در دانشگاه علوم پزشکی این شهر بیانیه اعتراض آمیز صادر کردند.


در این بیانیه آمده است: نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران که در واقع درامتداد حکومت اسلامی پیامبرعظیم الشأن اسلام(ص) وائمه معصومین علیهم السلام توسط معمارکبیرانقلاب حضرت امام خمینی(ره) پی ریزی و به وجود آمده، برنامه های خود را بر اساس قرآن وسنت و مبتنی برنیازهای جامعه اسلامی پیش می برد؛ لذا با اندک دقتی، حتّی از آغازانقلاب اسلامی می توان این رافهمید که اصول و مبنای انقلاب، قانون گرایی و استکبارستیزی و دفاع ازمظلومان ومستضعفان بوده است.


علاوه براینکه درطی دوران سی وهفت ساله حکومت نظام اسلامی درتمام انتخابات برگزارشده شاهد اجرای قانون و ایجاد فضای رقابتی سالم و حق انتخاب آزاد برای تمام مردم بوده ایم.


حال باچنین سابقه ای از نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران درجهت قانون گرایی و مقابله با مستکبران عالم و دررأس همه آنها شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و درسالی که ازطرف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) به سال دولت وملت، همدلی و هم زبانی نامگذاری شده متأسفانه شاهد ایجاد غبارفتنه و اختلاف توسط برخی افراد مطرود و معلوم الحال در فضاهای دانشگاهی آن هم در دانشگاه علوم پزشکی همدان هستیم.


جای بسی تأسف و تأثر است که افرادی مثل آقای زیباکلام استکبار و قلدری آمریکا در حمایت ازآل سعود خبیث درحمله نظام به کشور مظلوم یمن و حمایت از گروهک های تروریستی وزیاده خواهی آنها درمسئله ی هسته ای ایران را نادیده گرفته و عنوان کند امروز شعارمرگ بر آمریکا به یک جنس بنجول تبدیل شده است!؟


و درخصوص انتخابات؛ نظارت استصوابی شورای نگهبان را تشبیه به دیکتاتوری و سلب حق آزادی دراین کشورنماید!؟ ودرحالی که خود آزادانه در یک دانشگاه علیه مقدّسات نظام سخنرانی می کرد، عنوان کند که تریبون های سخنرانی و خطبه در انحصار افرادخاصی است!؟


طلاب حوزه علمیه همدان ضمن محکومیت شدید چنین سخنانی وبرگزاری چنین محافلی؛ ازمسؤولین دانشگاه علوم پزشکی همدان و جوانان متدیّن و با غیرت دانشگاهی می خواهد تا دیگر اجازه ایجاد فرصت جولان چنین عناصر سوخته و معلوم الحال را مخصوصا در فضاهای دانشگاهی نداده و درسال همدلی وهمزبانی در راستای تحقق امر و فرمان ولی امر مسلمین جهان تلاش نمایند./967/د102/ب4
طلاب و روحانیون حوزه علمیه همدان

ارسال نظرات