۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۸۰۵۹
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه؛

معرفی کتاب‌های بوستان کتاب در موضوع ازدواج

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه بوستان کتاب در موضوع ازدواج، همسرگزینی و تشکیل خانواده، بیش از 20 کتاب چاپ و منتشر کرده است.
 سالروز ازدواج حضرت علي و فاطمه سلام الله عليهما

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی تبریک سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی و فاطمه علیهما السلام، گفت: مؤسسه بوستان کتاب در موضوع ازدواج، همسر گزینی و تشکیل خانواده، تا کنون بیش از 20 کتاب ارزنده و کاربردی چاپ و منتشر کرده است.

 

مهدی محدثی تصریح کرد: داشتن آگاهی در باره ازدواج و ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر، نقش تعیین کننده ای در خوشبختی زوجین دارد؛ چه بسا انتخاب غلط و ملاک قراردادن معیارهای مادی و ظاهری باعث می شود که زوجین نه تنها طعم خوشبختی را نچشند، بلکه در اندک زمانی به بن بست رسیده، راه جدایی را در پیش بگیرند.

 

وی به نقش آگاهی جوانان در انتخاب همسر اشاره کرد و افزود: بخشی از این آگاهی ها از طریق فرهنگ خانواده ها و تجربیات والدین، بخشی با الگو قراردادن زندگی های موفق و بخشی نیز، با مطالعه کتب سودمند و استفاده از نظریات بزرگان، کارشناسان و روانشناسان به دست می­آید.

  

محدثی افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر الگوهای خوبی از سبک زندگی و ازدواج اسلامی ارائه شده و کارهای فرهنگی خوبی به ثمر نشسته است که از آن جمله می توان به نشر کتب سودمند با رویکرد دینی و روانشناسی اشاره کرد که با قلمی روان و شیوا به رشته تحریر در آمده اند. بوستان کتاب، یکی از موسساتی است که آثار ارزشمندی در زمینه ازدواج چاپ و منتشر کرده است.

 

وی در ادامه به نام برخی از این آثار و مولفین آن ها اشاره کرد و گفت: برخی از این آثار عبارتند از: ازدواج ،موانع و راه حل ها؛ آیت الله ابراهیم امینی جوان و همسرگزینی؛ آیت الله ابراهیم امینی / جوانان و انتخاب همسر؛ علی اکبر مظاهری / چهل درس زندگی برای زنان و شوهران؛ سیدمحمدرضا طباطبائی / روش همسرگزینی؛ مهدی رفیعی موحد / الفبای زندگی؛ جواد محدثی / همسرداری؛ آیت الله ابراهیم امینی / کفویت در ازدواج: بررسی تطبیقی هم شانی و کفائت در ازدواج از نگاه فقه و حقوق؛ علی هدایتی / احکام خانواده؛ عبدالرحیم موگهی / بایسته های زناشویی؛ ابوالفضل هدایتی فخر داود / احکام روابط زن و مرد و مسائل اجتماعى آن؛ سیّد مسعود معصومی / ازدواج با بیگانگان؛ محمد ابراهیمی / ازدواج با غیر مسلمانان؛ محمدرضا جباران / روابط سالم در خانواده؛ داود حسینی.

 

علاقه‌مندان جهت تهیه و مطالعه این کتاب ها می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا با مراجعه به سایت www.bustaneketab.com و خرید اینترنتی، از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

 

روز سه شنبه 24 شهریور، مصادف با اول ذیحجه، سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا  سلام الله علیها است که روز ازدواج نامگذاری شده است./998/د102/ق 

 منبع: بوستان کتاب

ارسال نظرات