۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۲۹۴۸۰۹

ترویج شایعه نزدیک بودن قیامت در کشورهای اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بخش تبلیغات وزارت اوقاف مصر با اشاره به ترویج شایعات نزدیک بودن قیامت در کشورهای اسلامی اظهار داشت که این سخنان هیچ مدرک و سندی ندارد.
عبدالخالق عطيفي بازرس بخش تبليغ وزارت اوقاف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالخالق العطیفی بازرس دفتر تبلیعات وزارت اوقاف مصر با اشاره به شایعات اخیر در مورد برپایی قیامت در سال 2025 و یا 2037 تاکید کرد که دجال‌ها و دروغگویان از جهل مردم به نام دین و سنت نبوی سوء استفاده کردند.

 

عطیفی با حضور در برنامه «نشانه‌های قیامت» افزود: دجالی ادعا کرده بود که حادثه سقوط جرثقیل در مکه و کشته شدن تعدادی از حاجیان در منا، از نشانه‌های نزدیک بودن قیامت است، این دروغ‌ها و شایعات صحیح نبوده و فاقد هرگونه دلیل است.

 

وی با توضیح آنکه تنها در زمانی که اشرار در جامعه زیاد شوند و مسلمانی که «لا الله الا الله» بگوید وجود نداشته باشد، قیامت برپا خواهد شد، خاطر نشان کرد: رسول گرامی اسلام (ص) زیاد شدن گناهان به ویژه افزایش زنا در بین مسلمانان را از نشانه‌های آخر الزمان بیان کردند.

 

مسؤول بخش دفتر تبلیغات اوقاف مصر تاکید کرد که این گروه از مردم تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج)، ظهور قحطانی، رجعت عیسی (ع) و نابودی کعبه و ظهور و قتل دجال باقی خواهند ماند و هرگاه این نشانه‌ها محقق شد، باید منتظر برپایی قیامت بود./981/ب902/د

ارسال نظرات