۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۱۳۸۶۴
عضو ارشد حزب الله لبنان:

ایران دوران تحریم را با تدبیر رهبری فرزانه پشت سر گذاشت

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد که پیشرفت نظامی ایران مایه نگرانی رژیم صهیونیستی و تکفیری‎ها است.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان به سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: همانطور که وی بیان کرد موضع حزب الله بر اساس تلاطمات سیاسی تغییر پیدا نمی کند.

 

وی افزود: حزب الله از یک اخلاق سیاسی معتدل برخوردار است و مواضع صریحی اتخاذ می کند اما برخی افراد تلاش می کنند که چهره حزب الله را مخدوش می کنند. سخنان سید حسن نصرالله برای این افراد سیلی محکمی بود.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: حزب الله تلاش دارد که لبنان از یک دولت مقتدر برخوردار شود تا بتواند از ملت حمایت و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل و فصل کند. دولتی که بتواند در زمینه مسائل امنیتی در برابر تهدید دشمن صهیونیستی و تکفیری ایستادگی و از کشور مراقبت کند.


عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مقاومت همواره در کمین دشمن صهیونیستی و تکفیری است و نمی گذارد این دشمنان در مناطقی چون عرسال جولان دهند. داعش قصد دارد دامنه نفوذ خود را از روستاهای سوریه به عرسال توسعه دهد ولی مقاومت این نقشه را خنثی می کند.

 

شیخ یزبک در پایان به رفع تحریم های ایران پرداخت و خاطر نشان کرد: ایران با هدایت رهبری فرزانه و مدبر و ایستادگی در برابر سختی ها توانست این مرحله دشوار را پشت سر بگذارد. رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری کسانی هستند که از پیشرفت ایران در زمینه های نظامی و توافق هسته ای این کشور می هراسند./1321/ب902/د

ارسال نظرات