۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۳۲۳۸۶۴
استاد حوزه علمیه قم:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد عملیاتی شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم بر تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد به ویژه شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تأکید کرد و علت اهمیت و تکرار موضوع اقتصاد در چند سال اخیر را به سبب عملی نشدن این شعار ارزیابی کرد.
کتاب «اقتصاد مقاومتي؛ درآمدي بر مباني، سياست‌ها و برنامه عمل»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیزاده، شامگاه امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به این‌که حضرت زهرا (س) با حرکت خود در طول تاریخ راهکار مبارزه با شیطان و عمال شیطان را به ما آموخته است، گفت: بعد از رحلت رسول خدا (ص) نفاق که لباس دین را به تن کرده بود خود را آشکار کرد و در اولین قدم برای از بین بردن وحدت امت اسلامی مسئله جانشینی و انصار و مهاجرین را پیش کشید.


وی افزود: ابتدا نفاق و عمال شیطان سعی کردند با مطرح کردن این واژه و به رخ کشیدن گذشته جاهلی خود در میان امت اسلامی تفرقه حاکم کنند تا بتوانند به‌راحتی حضرت علی (ع) را در نبود وحدت میان امت کنار بگذارند که موفق هم شدند.


استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: زمانی که حضرت زهرا (س) این نفاق و تفرقه‌افکنی را دیدند با رفتن به مسجد و خواندن خطبه فدکیه دست‌های پنهانی نفاق را برای مردم آشکار کردند و با شهادت در راه ولایت به مردم نشان دادند که تنها راه برملا کردن چهره نفاق حرکت در مسیر ولایت و اطاعت از ولی خدا است هرچند بهای این کار شهادت و جانبازی باشد.


حجت‌الاسلام علیزاده ادامه داد: امروز هم دشمن مانند زمان حضرت زهرا (س) سعی دارد با ابزار نفاق و نفوذ مردم را از نایب ولی خدا دور کند و با تبلیغات وارد میدان این معرکه شده اند؛ بنابراین اگر بخواهیم ما هم به سرنوشت مردم صدر اسلام دچار نشده و ولایت تنها نماند باید راه حضرت زهرا (س) را در پیش‌گرفته و مانند ایشان از ولایت دفاع کرده و ولایت مدار باشیم.


وی ماه رجب را ماه ولایت و بهترین ماه برای بندگان در روی زمین عنوان کرد و یادآور شد: بهتر است در این ماه به تبعیت از حضرت زهرا (س) درس سربازی را در مکتب اهل‌بیت (ع) و ولایت‌فقیه تمرین کنیم تا بتوانیم رهنمودهای رهبری را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد محقق کنیم تا ایشان مجبور نباشند یک موضوع را در چند سال پشت سر هم برای این‌که عملی نشده و اقدامی در راستای تحقق آن صورت نگرفته است را چندین بار تکرار کنند./968/پ202/ی

ارسال نظرات