۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۲۶۵۶۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

نباید اجازه داد عده ای در جامعه هنجارشکنی کرده و پرده های عفت را بدرند

امام جمعه ارومیه گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کنیم و اجازه ندهیم عده ای در جامعه هنجارشکنی کرده و پرده های عفت را بدرند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری طی دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی گفت:امنیت اخلاقی و اجتماعی لازمه جامعه ی اسلامی است، باید حیا و عفت در مملکت ما حاکم باشد.
 

وی با اشاره به لزوم دقت در تربیت دینی فرزندان، گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کرده و اجازه ندهیم عده ای در جامعه هنجارشکنی کرده و پرده های عفت را بدرند.


امام جمعه ارومیه با بیان اینکه باید به عنوان یک عامل بازدارنده از اعمال ناشایست در جامعه باشیم،اظهار داشت: در جامعه،ادارات و خانواده ها هم باید توجه داشته و بر اساس فرموده های دین اسلام و ائمه ی اطهار(ع) عمل کنیم.


خطیب جمعه ارومیه با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ایام شعبانیه و روز جانباز، گفت:حضرت اباالفضل(ع) کل وجود مبارک خود را در راه محافظت از دین خدا نثار کرد.
 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه بهترین اعمال نزد خدا دشوارترین آنها است، تصریح کرد: براساس متون دینی و روایی، مقام و منزلت جانبازان از شهدا بالاتر است.


وی افزود: زبان در وصف مقام بلند پایه جانبازان در راه اعتلای کلام حق و دفاع از دین عاجز است، البته اجر و پاداش خانواده های جانبازان که در سختی های آنها شریک هستند، نیز وصف ناپذیر است.


امام جمعه ارومیه با اشاره به سوم شعبان وولادت حضرت سیدالشهداء و روز پاسدار، گفت:حضرت امام حسین(ع) جان خود را فدا کرد تا شریعت و دین پیغمبر بزرگوار اسلام حفظ شود و پاسداران باید افتخار کنند که روز ولادت ایشان به این نام، نامگذاری شده است.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی در بیان رشادت های سربازان سپاه پاسداران، اظهار داشت: سربازان سپاه پاسداران در مقابل دشمن سینه سپر کرده و از مملکت خود دفاع می کنند و نشان دادند که کاملا به حضرت سید الشهداء اقتدا کرده اند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: وظیفه و هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگهبانی از انقلاب و کوشش مستمر در جهت تحقق آرمان های الهی طبق قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران است.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، افزود:سربازان سپاه پاسداران از لحاظ عمل به مرحله قابل قبولی رسیده اند و باید به خود افتخار کنند که توانسته اند رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کنند.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه شعبان، گفت:ایام ماه شعبان از عظمت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم در جهت صدقه دادن، طلب استغفار، دعا کردن و به خصوص صلوات بر پیغمبر بزرگوار اسلام از یکدیگر سبقت بگیریم./936/201/ب2

ارسال نظرات