۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۲۸۷۶۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:

حقوق بشر ابزاری برای منافع استکباری چند کشور خاص در دنیا است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران حقوق بشر را تنها ابزاری برای استعمار و استکبار چند کشور خاص در دنیا دانست و گفت: حقوق بشر تنها برای دفاع از منافع استکباری چند کشور در دنیا است که به دنبال حکومت بر ملت های جهان هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در دیدار جمعی از پاسداران و بسیجیان استان با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: کشورهایی که در هشت سال جنگ تحمیلی از دشمن حمایت کردند امروز خجالت می‌کشند بگویند ما از صدام حمایت می‌کردیم.

 

وی با اشاره به این که دشمن درحالی به مرزهای کشورهای حمله کرد که انقلاب اسلامی نوپا و مجموعه سپاه و ارتش از یک شرایط خوبی برخوردار نبودند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن مقطع به منظور حفظ انقلاب و تأمین امنیت شهرها شکل شده بود و در قانون اساسی نیز مأموریت ذاتی سپاه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در آغاز جنگ تحمیلی شرایط اقتصادی کشور نیز مناسب نبود، ادامه داد: شرایط نظامی، سیاسی و اقتصادی کشور در آن مقطع به هیچ عنوان آمادگی لازم را برای پشتیبانی از یک جنگ را نداشت.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که بسیاری از کشورهای غربی و همچنین کشورهای عربی به جزء سوریه با رژیم صدام هم پیمان شده بودند، خاطرنشان کرد: این در حالی بود که وزیر خارجه وقت آمریکا در همان مقطع به یکی از کشورهای خلیج فارس پنج میلیارد دلار کمک بلاعوض کرد.

 

وی با بیان این که غربی ها تجهیزات نظامی گسترده ای را برای مقابله با ایران اسلامی در اختیار صدام قرار داده بودند، گفت: فرانسوی ها هواپیماهای پیشرفته خود را برای بمباران خاک ایران در اختیار صدام قرار داده بودند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رزمندگان سپاه اسلام با همه توان و با توجه به کمبودهایی که وجود داشت اجازه ندادند که حتی یک متر از خاک این کشور در اختیار دشمن بعثی بیفتد، تصریح کرد: رمز پیروزی و موفقیت ایران اسلامی در 37 سال اخیر نیز ایستادگی و مقاومت این ملت در برابر توطئه های دشمنان بوده است.

 

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود به جنگ های نیابتی امروز آمریکا و هم پیمانانش در کشورهای منطقه نظیر سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: امروز غربی ها به دلیل منافع استعماری و استکباری خود مردم بیگناه کشورهای اسلامی را به خاک و خون کشیده اند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه کشورهای به اصطلاح اسلامی که خود راخادم الحرمین نیز می نامند همراه با غربی ها دستانشان به خون های پاک ملت های بیگناه منطقه آغشته است، افزود: حکام متحجر و دیکتاتور منطقه بدانند که روزی نتیجه این اقدامات ننگین خود را از نزدیک خواهند داد.

 

وی با اشاره به این که امروز مدافعان حرم آل الله برای حراست از اسلام، قرآن و حریم اهل بیت(ع) جان شیرین خود را تقدیم می کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که کشورهای مدعی دفاع از انسانیت، حقوق بشر و دموکراسی همچون گذشته زبان به دهان گرفته و سکوت کرده اند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران حقوق بشر را تنها ابزاری برای استعمار و استکبار چند کشور خاص در دنیا دانست و تصریح کرد: حقوق بشر تنها برای دفاع از منافع استکباری چند کشور در دنیا است که به دنبال حکومت بر ملت های جهان هستند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که امروز جوانان کشورمان برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) آماده هستند، گفت: امروز چند هزار ثبت‌نامی تست داده آماده برای اعزام داریم تا برای دفاع از اسلام ناب و قرآن وارد میدان مبارزه با جبهه کفر شوند.

 

حجت الاسلام غلامی با تأکید بر این که جبهه کفر همواره مغلوب خواهد بود، ادامه داد: امروز جوانان جبهه مقاومت با همه توان برای دفاع از ارزش های دینی و اسلامی آماده اند و این نشان دهنده زنده و پویا بودن فرهنگ ایثار و شهادت در کشورمان است.

 

وی با اشاره به این‌که سوریه خط مقدم مقابله با صهیونیسم و استکبار است، گفت: آمریکایی ها به کمک برخی نوکران منطقه ای خود تلاش کردند تا یک ماهه جبهه مقاومت را در سوریه بشکنند، اما امروز بیش از پنج سال از این نبرد و مقاومت می گذرد و جبهه مقاومت هر روز بیشتر تقویت می شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمن در جبهه نرم افزاری به دنبال کمرنگ کردن جبهه معنویت در جامعه اسلامی است، افزود: دشمنان تلاش می کنند با تقویت هجمه های فرهنگی سلاح ایمان را از جامعه اسلامی بگیرند./950/202/ب2

ارسال نظرات