۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۴۵۸۹۰۹
حجت الاسلام جوشقانیان:

کسانی که مدافعان را به حقوقان کلان متهم می کنند در مقابل حقوق های نجومی سکوت می کنند

کارشناس مسائل فرهنگی به انتشار اکاذیب در مورد دریافت پول های کلان از سوی مدافعان حرم گفت: کسانی که می گویند این رزمندگان در سوریه پول های کلان می گیرند کذابانی بیش نیستند و این سخنان را کسانی نقل می کنند که در مورد حقوقان نجومی سکوت می کنند.
جوشقانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جوشقانیان کارشناس مسائل فرهنگی و روایتگر تاریخ جنگ در مراسم شهید مدافع حرم حجت الاسلام سعید بیاضی زاده که امشب در مسجد اعظم برگزار شد با بیان جایگاه شهدا و جهاد ابراز داشت: در نگاه قرآن و عترت مقام جهادگران جایگاه ویژه ای دارند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص)  که فرمودند دو گروه نزدیکترین به ساحت انبیاء نزدیکتر هستند ابراز داشت: کسانی که مانند عالمان با سلوک و عرفان خود مجاهدانی در مقام علم و عمل تربیت می کنند و دوم کسانی که در راه خدا جهاد می کنند.

وی به اقتدار امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت:  امام خمینی(ره) اتکایش به خدا بود، قدرت غرب و شرق برایش اندازه یک مگس ارزشی نداشت.

کارشناس مسائل فرهنگی به هجرت در لسان انبیاء اشاره کرد و گفت: یکی از مراتبی که باید برای خدا مهاجرت کرد؛مهاجرت در مسیر خدا برای جهاد است که این مجاهدت در راه حق تعالی است.

حجت الاسلام جوشقانیان در ادامه افزود: پدر شهید بیاضی زاده فرزند خود را تقدیم به حضرت زینب(س) کرد و این نشأت گرفته از تربیت علوی این شهدا است که در دل دشمن ترس انداخته است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر ولایت مداری شهید بیاضی زاده افزود: در رکاب ولایت فقیه خدمت کردن از ویژگی شهید بیاضی زاده بود؛ شهید بیاضی زاده نخبه حوزوی بود که در مدت یک سال سه پایه از دروس حوزه علمیه را خواند و این شهید از نوابغ حوزه علمیه بود و این مصداق کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند جوانان امروز کمتر از جوانان دیروز نیستند.

وی در ادامه افزود: دشمنان سوریه را در مدت یک هفته می خواستند محاصره کنند ولی رزمندگان غیور جواب آن ها را داد.

روایتگر تاریخ جنگ با بیان اینکه برخی فقط کلام رهبری را می گویند و عمل نمی کنند گفت: سخن رهبر معظم انقلاب را گفتند به تنهای دردی را دوا نمیکند و برخی باید در میدان عمل سخنان رهبر معظم انقلاب را اعمال کنند که متأسفانه شاهد آن نیستیم.

وی به انتشار اکاذیب در مورد دریافت پول های کلان از سوی مدافعان حرم گفت: کسانی که می گویند این رزمندگان در سوریه پول های کلان میگرند کذابانی بیش نیستند و این سخنان را کسانی نقل می کنند که در مورد حقوقان نجومی سکوت می کنند./978/202/ب3

ارسال نظرات