۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۵۹۲۸۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

تداوم فرهنگ استکبار ستیزی رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را تداوم فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و سیاست های ظلم طلبانه و زیادخواهانه آمریکایی ها در 38 سال اخیر دانست و گفت: ملت ایران ثابت کرد که هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم حکام فاسد جهان نخواهد رفت.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که استکبار ستیزی یک اصل اصیلی در جوهره انقلاب اسلامی ایران است، گفت: این فرهنگ مهم ریشه ای عمیق در اصول انقلاب اسلامی دارد.

وی رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را تداوم فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و سیاست های ظلم طلبانه و زیادخواهانه آمریکایی ها در 38 سال اخیر دانست و افزود: ملت ایران ثابت کرد که هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم حکام فاسد جهان نخواهد رفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز شاهد هستیم دایره جبهه استکبار ستیزی به اقصی نقاط جهان افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: گسترش این فرهنگ اصیل و انقلابی عصبانیت جبهه استکبار را در پی داشته است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که همه تلاش دشمن کمرنگ کردن اصول بنیادی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: یکی از این اصول مهم فرهنگ استکبار ستیزی است که دشمنان تلاش می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی سیزدهم آبان فرصت مناسبی برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا این فرهنگ ارزشی به نسل جوان جامعه نیز منتقل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در چنین روزی بار دیگر هوشیاری و بیداری خود را به دنیا نشان می دهند، تصریح کرد: مبارزه با استکبار جهانی یک تکلیف ملی و دینی است که ملت بزرگ ایران همواره به آن پایبند بوده اند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ایستادگی در برابر ظلم و استبداد یک سفارش دینی و مورد توجه و سفارش ائمه معصومین(ع) بوده است، تصریح کرد: امام حسین(ع) به عنوان پرچم دار مبارزه با ظلم، در برابر یزیدیان آن زمان با عزت و اقتدار ایستاد و از دین و نهضت دفاع کرد.

وی با بیان این که امام حسین(ع) هیچ گاه حاضر نشد زیر بار ظلم حکام زمان برود و در این مسیر جان، خون و اهل بیت(ع) بزرگوارشان را نیز فدای بقای اسلام ناب کردند، گفت: ملت ایران نیز ادامه دهنده نهضت حسینی هستند و در راه بقای اسلام و انقلاب جان خود را نیز فدا خواهند کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر روز که می گذرد زوایای جدیدی از جنایات آمریکایی ها در نقاط مختلف جهان آشکار می شود، افزود: دشمنی آمریکا باید ملت ایران یک دشمنی عمیق و ایدئولوژیک است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که نباید حتی لحظه ای در خیال خود بگنجانیم که می توان به آمریکا اعتماد کرد و یا رویکرد آمریکایی ها در برابر ملت ایران تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: سیاست های آمریکا در برابر نظام اسلامی همانند 38 سال گذشته است و هیچ گاه نیز تغییری نکرده است.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه روز تجلی وحدت، همدلی و بصیرت ملت ایران در برابر استبداد است، تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی با اراده پولادین خود و تکیه با آرمان ها و ارزش های انقلاب اجازه کوچکترین تعدی به دشمنان اسلام و انقلاب را نخواهند داد

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جوانان ایران اسلامی هر ساله با حضور حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان غیرت و عزت خود را به رخ جهانیان می کشانند، خاطرنشان کرد: حضور امروز ملت ایران در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ناتوانی و ضعف مستکبران عالم به ویژه آمریکا را در برابر ایمان و اقتدار ملت ایران نشان می دهد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی به دلیل خودفروختگی حکام وقت، منابع کشور را به تاراج می بردند، افزود: اما پیروزی انقلاب اسلامی منافع استکباری آمریکا در کشور و دیگر نقاط جهان را به خطر انداخت.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز نیز ملت های مسلمان منطقه در سایه هوشیاری و بصیرت ملت ایران بیدار شده اند، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان نیز در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها به پا خواستند و این اثر انقلاب ملت ایران است./950/202/ب2

ارسال نظرات