۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۶۹۰۶۵
ائتلاف 14 فوریه:

آمریکا و انگلیس مسؤول یورش به منزل شیخ عیسی قاسم هستند

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، آمریکا و انگلیس را عامل هجمه به منزل رهبر شیعیان این کشور توصیف کرد.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، یورش نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را محکوم کرد و افزود: نظام بحرین را نسبت به هر اقدام جنون آمیز علیه بالاترین مرجع دینی کشور یعنی آیت الله شیخ عیسی قاسم برحذر می داریم.

این ائتلاف در پیام خود نوشت: پیامدهای توهین به شیخ عیسی قاسم بسیار گران خواهد بود. مسؤولیت کامل این هجمه نیز برعهده آمریکا و انگلیس است.

ائتلاف 14 فوریه از شهروندان خواست در تحصن حمایت از شیخ عیسی قاسم که از 4 ماه پیش در برابر منزل وی برقرار است، حضور یافته و اجازه تعرض به رهبر شیعیان را ندهند.

جریان الوفاء اسلامی نیز در واکنش به این اقدام تصریح کرد: یورش نیروهای نظام به منزل شیخ عیسی قاسم و تعرض به منازل و بازداشت جمعی از شهروندان، نمادی از دشمنی علیه ملت به شمار می آید که احساسات مردم غیور بحرین را به دنبال داشت.

این جریان ادامه داد: حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین از هیچ جنایتی دریغ نکرده و به سرکوب تحصن کنندگان در میدان فداکاری ادامه خواهد داد.

الوفاء اسلامی از ایستادگی مردم در برابر نیروهای امنیتی آل خلیفه تقدیر کرد و نسبت به هرگونه سوء قصد به شیخ عیسی قاسم هشدار داد./980/ب902/د

ارسال نظرات