۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۷۶۸۰۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

پیروزی انقلاب اسلامی روزنه نور و امیدی در دل مسلمانان جهان ایجاد کرد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی روزنه نور و امیدی در دل مسلمانان جهان ایجاد کرد.
حجت الاسلام ولي نظرپور، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، امروز در  جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر که در محل شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی معجزه قرن بود و قیام به خاطر خدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: انقلاب ما باعث شد تا در مقابل ابرقدرت‌های جهانی بایستیم و نشان دهیم که نظام ما با پشتوانه مردمی و دینی می‌تواند به خواسته‌های الهی خود دست پیدا کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: انقلاب اسلامی روزنه نور و امیدی در دل مسلمانان جهان ایجاد کرد و به برکت این انقلاب این از انزوا بیرون آمد و باعث تحول اساسی در نظام اجتماعی کشورمان شد و در طول تاریخ، انقلاب اسلامی عامل شجاعت‌ها و جانفشانی‌های بسیاری در صحنه‌های مختلف شده است.

حجت الاسلام نظرپور دفاع از آرمان فلسطین و جهانی‌سازی این آرمان را از دستاوردهای دیگر انقلاب دانست و بیان داشت: ما در زمان طاغوت نمی‌توانستیم هیچ تصمیمی را بدون تایید قدرت‌های غربی و شرقی بگیریم و این مایه ننگ حکومت پهلوی بود.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم باید معنویت را در بین مردم گسترش دهیم و در مقابل توطئه‌های مختلف بایستیم و مردم باید این مسأله را بدانند که در وضعیت کنونی حفظ انقلاب مانند حفظ دین از اهمیت زیادی برخوردار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یاد و خاطره 47 شهید استان اردبیل در ایام انقلاب را گرامی داشت و یادآور شد: یادواره شهدای انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است که در روز 19 بهمن در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نظرپور لحظه ورود تاریخی حضرت امام (ره) را بسیار مهم و تاریخی دانست و گفت: باید این روز را بیشتر قدر بدانیم و برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت این روز تهیه و تدارک شده که از جمله آن رژه موتورسواران و استقرار رزمنوزاران در لحظه ورود امام (ره)  است.

وی به دیدار با نماینده ولی فقیه در این ایام اشاره کرد و افزود: زیارت قبور شهدا، برگزاری محافل قرآنی و برنامه  «10 شهر 10 مسجد» با هدف ایجاد گتفمان انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در بین مردم در این ایام برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: نمایش توان نظامی با صبحگاه مشترک و آیین عطرافشانی قبور شهدا و برگزاری همایش‌ها و برنامه‌ها در دانشگاه و مراکز علمی و افتتاح 137 واحد مددجویی در کل استان از اهم برنامه‌های این ایام است.

حجت الاسلام نظرپور به دیدار با خانواده معظم شهدا در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین و مهمترین برنامه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن است که امیدواریم مردم با حضور پرشکوه خود در این مراسم مانند سال‌های گذشته دشمنان اسلام را بیش از این دلسردتر کنند./937/101/ب2

ارسال نظرات