۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۰۷۲۶۳
آیت الله طبرسی:

ایران اسلامی برای مقابله با ظلم خط قرمز و مرزی ندارد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ظلم خط قرمز و مرزی ندارد، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمن اگر بخواهد کوچکترین غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را حاوی پیام های روشنی برای نظام سلطه دانست.

وی با بیان این که روز قدس روز وحدت و يكپارچگي امت اسلام در برابر دشمن صهيونيستي است، افزود: حضور گسترده، ميليوني و پررنگ مسلمانان در راهپيمايي روز قدس ضمن اعلام انزجار از دولت تروريستي رژيم صهيونيستي انسجام اسلامي را به منصه ظهور رساند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسأله فلسطين و قدس را يكي از مسايل مهم و اساسي جهان اسلام است، بیان داشت: دشمنان اسلام تلاش می کنند مسأله فلسطین را موضوعی کهنه و غیر قابل طرح مطرح کنند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که با پيروزي انقلاب اسلامي و با توجه به دورانديشي امام خمینی(ره) روز جمعه آخر ماه مبارك رمضان به عنوان روز قدس ناميده شد، تصریح کرد: علیرغم گذشته چند دهه از این نامگذاری اما هر سال شاهد پرشور برگزار شدن این راهپیمایی عظیم هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با این اقدام ارزشمند خود از فراموشی مسأله فلسطین و قدس جلوگیری کردند، خاطرنشان کرد: بدون شك حضورچشمگير مردم در راهپيمايي امروز مشت محكمي بر دهان اشغالگران و باعث دلگرمي مردم بويژه جوانان غيور فلسطين در ادامه انتفاضه خواهد بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که کشورهای اسلامی از حاشیه ها کم کنند و به متن بپردازند، تصریح کرد: اگر جهان اسلام نسبت به سرنوشت مسلمانان جهان بي‌تفاوت باشد در اين صورت شاهد زياده خواهي‌هاي دشمنان به ويژه صهيونيست ها خواهيم بود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که راهپیمایان روز جهانی قدس نشان دادند که همچنان یاور و پشتیبان ملت مظلوم و دربند فلسطین هستند و به هیچ عنوان از حمایت آنها دست نخواهند کشید، خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین و قدس از جمله آرمان های مهم انقلاب اسلامی است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های داعشی اشاره کرد و گفت: این اقدام سپاه پاسداران کشورمان عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان هر دست متجاوزی را که به سمت ایران اسلامی دراز شود را قطع خواهند کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وعده ای که به ملت ایران داده بود عمل کرد و مواضع تروریست های تکفیری را نابود کرد، خاطرنشان کرد:  این اقدام در تاریخ ایران اسلامی سابقه ندارد، این از دستاوردهای مهم انقلاب و فرزندان امام و رهبری است.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ایران اسلامی یمن و عراق نیست که هر اقدامی که بخواهند انجام دهند، تصریح کرد: ایران اهل منطق است اما زمانی‌که ظلم ببیند وارد عمل می شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ظلم خط قرمز و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمن اگر بخواهد کوچکترین غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت قوای نظامی و دفاعی کشورمان هستیم، تصریح کرد: هر چه بنیه دفاعی کشورمان را تقویت کنیم به حتم ترس و واهمه دشمنان از جمهوری اسلامی نیز بیشتر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اشاره کرد و با بیان این که قوه قضاییه مظهرعدالت در جامعه اسلامی است، گفت: دستگاه قضایی در جهت تحقق عدالت اجتماعی اقدامات مناسبی انجام داده که قابل تقدیر است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که دستگاه قضایی باید متخلفان را زودتر را به سزای خودشان برسانند، تصریح کرد: تحقق عدالت یکی از شعارهای محوری انقلاب اسلامی است و امروز یکی از مهم ترین خواسته های مردم نیز عملیاتی شدن این شعار محوری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی سخنان مطرح شده از مسؤولان تأکید کرد: نباید درباره یک مسأله مسلم شیعه و ولایت فقیه طوری صحبت کنیم که اصل سؤال زیر برود، امامت خدایی و پذیرش آن مردمی است و نباید با سخنان خود موجب خلل در این موضوع مسلم شویم./۹۵۰/۲۰۱/ب۱

 

ارسال نظرات