۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۱۲۸۶۴
عضو ارشد حزب الله:

خیال صهیونیست‌ها از اعراب راحت است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که صهیونیست‎ها بدون هراس و دغدغه نسبت به واکنش اعراب به جنایت در قدس می پردازد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته منطقه بئرالعبد در ضاحیه جنوبی گفت: داعش و جبهه النصره و سایر گروه های وحشی تکفیری حتی از تکفیر خود نیز غافل نشده و با یکدیگر به جنگ و کشتار می پردازند، درگیری میان جنبش آزادگان شام و شورای آزادی شام در ادلب نشان دهنده این مساله است.

وی با اشاره به اینکه تحولات کنونی بر ماهیت وحشیانه و خونریز این گروه ها دلالت دارد، افزود: جبهه النصره و داعش به اشغال اراضی لبنان در جرود عرسال و رأس بعلبک پرداخته و این اشغالگری یک تهدید و جالش و خطر برای همه لبنانی ها به شمار می آید. تکفیری ها در این دو منطقه، حزب و جریان و طایفه و منطقه مشخصی را تهدید نمی کنند بلکه تهدیدی برای همه طوایف و مذاهب هستند.

عضو ارشد مقاومت تصریح کرد: نبرد پاکسازی جرود عرسال از لوث تکفیری ها نبرد همه لبنان و لبنانی هاست و ارتش و ملت و مقاومت به مبارزه با کسانی می پردازند که خاکمان را اشغال و امنیت کشور را تهدید می کنند.

شیخ دعموش ادامه داد: در حالی که مشغول مبارزه با تروریست های تکفیری هستیم چشممان به سوی قدس و مسجد الاقصی است از سوی صهیونیست ها مورد هجمه روزانه قرار می گیرد. اشغالگران صهیونیست حرمت مسجد را هتک کرده و از ورود نمازگزاران جلوگیری می کند و ده ها تن از فرزندان قدس که به دفاع از حرمت این منطقه مقدس می پردازند، را مجروح کرده اند.

وی با انتقاد از سکوت کشورهای عربی در قبال تحولات مسجد الاقصی تأکید کرد که اعراب باید از ملت فلسطین و مجاهدانی که جان خود را در راه حرمت مسجد تقدیم می کنند، الگو بگیرند و ببینند مقاومان فلسطینی چگونه برای آزادی و ناموس و بازپس گیری کرامت و استقلال و آزادی تلاش می کنند.

این روحانی لبنانی خاطرنشان ساخت: تکرار تجاوزها به صورت روزانه نشان دهنده این است که صهیونیست ها بدون هیچ دغدغه و هراسی به این تجاوزها ادامه داده و خیالشان نسبت به سکوت اعراب و توطئه بین المللی و کوتاه آمدن ملت ها از مسؤولیت هایشان راحت است./980/ب901/د

ارسال نظرات