۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۱۶۰۹۸
عضو ارشد حزب الله:

سرنوشت وخیم و ذلیلانه‎ای در انتظار تروریست ها است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: سرنوشت وخیم و ذلیلانه‎ای در انتظار تروریست های موجود در لبنان است.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه بئر العبد در ضاحیه جنوبی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و تکفیری ها رو به زوال هستند، گفت: تا زمانی که نیروهای مقاومت به نبرد و جهاد و جانفشانی در کنار نیروهای ارتش و شهروندان می پردازند، رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری هیچ جایگاهی در لبنان نخواهند داشت. 

وی افزود: با خروج تروریست های جبهه النصره از عرسال، بازگشت پیکر شهدا و آزادی اسیران به وطن و خانواده هایشان پیروزی در لبنان تکمیل شد و تروریست های جبهه النصره با ذلت و خواری مواجه شدند.

عضو ارشد مقاومت اسلامی تصریح کرد: لبنانی ها و همه جهانیان، ذلت و شکست و ناامیدی تروریست ها و خروج سرافکنده آنان از لبنان را مشاهده کردند. مجاهدان مقاومت شکست را بر تروریست ها تحمیل ساخته و پرچم لبنان و مقاومت را برافراشتند.

وی شکست جبهه النصره را درس عبرتی برای تروریست ها عنوان کرد و اظهار داشت: تروریست ها بدانند که اگر سربازان ربوده شده ما را آزاد نکرده و از کشور خارج نشوند با سرنوشت وخیم و ذلیلانه تری مواجه خواهند شد. حاکمیت باید به لبنان بازگردد و پرچم این کشور به اهتزاز درآید.

حجت الاسلام دعموش ادامه داد: چهره ذلیلانه و شکست خورده جبهه النصره و چهره شادمان و سرشار از افتخار و عزت و کرامت لبنانی ها گواهی همه چیز است. آزادی عرسال و آزادی اسیران مقاومت نتیجه خون شهیدان و جهاد مجاهدان و مذاکره با تروریست ها از موضع قدرت به شمار می آید.

وی خاطرنشان ساخت: صحنه شکست تکفیری ها در عرسال کاملا به صحنه شکست تروریست ها و مزدوران آنها در سال 2000 مشابهت داشت و جشن های پیروزی این روزها نیز ما را یاد جشن های پیروزی در سال های 2000 و 2006 می اندازد./980/ب901/د

ارسال نظرات