۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۳۲۰۰۹
جمعیت قولنا و العمل لبنان:

همه آزادگان جهان در کنار ایران قرار گیرند

جمعیت قولنا و العمل لبنان با انتقاد از هجمه رییس جمهور آمریکا ایستادگی همه آزادگان جهان در کنار ایران را خواستار شد.
جمعیت قولنا و العمل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت قولنا و العمل لبنان که ریاست آن را شیخ احمد القطان برعهده دارد، پس از نشست دوره ای امروز پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: از مصالحه ملی فلسطینی میان جنبش های فتح و حماس که به اهتمام دولت مصر در قاهره در حال اجراست، ابراز خرسندی کرده و امیدواریم این گام بتواند وحدت جامعه فلسطین برای شکست دشمن صهیونیستی و بازگرداندن سرزمین فلسطین را به همراه داشته باشد.

قولنا و العمل با محکومیت هجمه رییس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: از همه آزادگان و افراد شریف جهان می خواهیم با جمهوری اسلامی ایران که نماینده دیدگاه و خواسته امت اسلامی و آزادگان جهان بوده و تنها پناهگاه امن مستضعفان جهان به شمار می آید، ابراز همبستگی کرده و به مقابله با پروژه استکبار جهانی بپردازند.

این جمعیت تصریح کرد: بار دیگر بر لزوم تمسک به معادله ملت، ارتش و مقاومت که توانایی خود را در حمایت از لبنان و شکست دشمنان متجاوز به حاکمیت و امنیت لبنان و لبنانی ها به اثبات رسانده اند، تأکید می کنیم. دشمن صهیونیستی و تکفیری دو روی یک سکه به شمار می آیند.

جمعیت قولنا و العمل در بخش پایانی پیام، برگزاری انتخابات پارلمان در موعد مقرر را خواستار شده و حمایت خود را از قانون نسبیت که نمایندگان واقعی ملت را به پارلمان سوق می دهد، اعلام کردند./980/ب903/د

ارسال نظرات