۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۵۳۲۸۹
با مشارکت طلاب خواهر؛

پویش انقلاب در قاب خاطرات در فضای مجازی برگزار می‏ شود

با مشارکت خواهران طلبه سراسر کشور پویش انقلاب در قاب خاطرات همزمان با ایام الله دهه فجر در فضای مجازی برگزار می‏شود.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدتقی جلیلی رئیس اداره فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه های علیمه خواهران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: با مشارکت خواهران طلبه سراسر کشور پویش انقلاب در قاب خاطرات همزمان با ایام الله فرخنده دهه فجر در فضای مجازی برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت انقلاب شکوهمند اسلامی وظیفه ای همگانی است افزود: برآنیم تا با مشارکت خواهران طلبه ضمن انتشار گسترده خاطرات انقلاب در فضای مجازی یاد و خاطره جانفشانی و ازخودگذشتگی شهدای سرافراز انقلاب اسلامی را زنده کرده تا به این واسطه فراموش نکنیم که این موهبت الهی چگونه به دست ما رسیده است.

جلیلی گفت: در همین راستا #انقلاب_در_قاب_خاطرات را به عنوان سرفصلی تعریف کردیم تا همه شرکت کنندگان در این پویش مطالب خود را با این عنوان منتشر نمایند.

وی افزود: برای این پویش دو محور پیش بینی کرده ایم که عبارتند از:
1- خاطرات انقلاب:
خاطره ای از دوران انقلاب، به نقل از یک فرد(بستگان، اساتید، دوستان و آشنایان و...) به قلم خواهر طلبه و انتشار آن در فضای مجازی.
2- تصاویر انقلاب:
انتشار تصویر بستگان یا آشنایان خواهران طلبه که در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی حضور داشته و یا به شهادت رسیده اند، همراه با چند سطر توضیح به قلم خواهر طلبه.

جلیلی در پایان خاطر نشان شد: سه خاطره برتر، که بیشترین بازنشر در فضای مجازی را به خود اختصاص دهند در سایت #طلبه_نوشت منتشر خواهند شد./۱۳۲۵/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات