۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۶۱۲۹۱
رهبر شیعیان پاکستان:

آمریکا عامل اصلی ناامنی در منطقه است

رهبر شیعیان پاکستان و رییس مجمع علماء شیعه پاکستان در واکنش به حمله امریکا، فرانسه و انگلیس گفت: آمریکا عامل اصلی ناامنی در منطقه است.
حجج الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی و راجه ناصر عباس جعفری علامه سید ساجد علی نقوی رییس شورای علمای شیعه پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان پاکستان و دیگر شخصیت ھای دینی، فرھنگی و سیاسی این کشور حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس را به خاک سوریه به شدت محکوم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نقوی در سخنانی حمله امریکا و متحدانش را به سوریه نقض آشکار قانونین بین المللی و منشور حقوقی سازمان ملل دانست و تاکید کرد: امریکا به خاطر امنیت اسرائیل به سوریه حمله کرد اما ھیچ کس نمی تواند جلوی نابودی اسرائیل را بگیرد.

همچنین راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با محکومیت حمله امریکا و متحدانش به سوریه ابراز داشت: حمله به سوریه، حمله به استقلال یک کشور است، سازمان کنفرانس اسلامی با خروج از دستان قدرت ھای استکباری به حوادث و وقایع کشورھای اسلامی رسیدگی کند و مشکلات ملت ھای مسلمان منطقه را حل کند.

وی به ناکار آمدی سازمان ملل، نھادھای جھانی حقوق بشر، سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب اشاره کرد و از مسلمانان و مظلومان جھان خواست که در دفاع از حقوق خود علیه امریکا، اسرائیل و قدرت ھای استکباری منطقه برخیزند./988/ب۹۰۳/ف

اشهد نقوی
ارسال نظرات