۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۰۵۶۱۰
نعمتی در جمع خبرنگاران:

سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین به طور کامل منتفی شد

سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین به طور کامل منتفی شد
سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مخالفت‌های نمایندگان مجلس، مقرر شد که هیچگونه افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه بندی بنزین نداشته باشیم.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، بهروز نعمتی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران پارلمانی حضور یافت و گزارشی از جلسه غیر علنی امروز مجلس با حضور سه وزیر و یک معاون رییس جمهور ارائه داد.

وی گفت: در این جلسه مسائل مختلفی در خصوص مدیریت مصرف سوخت مطرح شد و بیش از ۳ ساعت به بحث و تبادل و نظر پرداختیم.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس تصریح کرد: با توجه به مخالفت‌های نمایندگان مجلس، مقرر شد که هیچگونه افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه بندی بنزین نداشته باشیم.

نعمتی گفت: از سوی دیگر مقرر گردید که کارت‌های سوخت احیا شده و جایگاه‌های عرضه CNG نیز افزایش یابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با احیای کارت سوخت، شاهد سهمیه بندی بنزین خواهیم بود؟ اظهار داشت: هیچ سهمیه بندی‌ای اعمال نخواهد شد. احیای کارت سوخت تنها برای مدیریت مصرف است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نمایندگان از دولتمردان سوال نکردند که چرا در این شرایط حساس ناگهان موضوع افزایش قیمت سوخت را مطرح و حتی آن را رسانه‌ای کردند؟ گفت: مسائل مختلفی در این جلسه مطرح شد که به دلیل غیر علنی بودن، نمی‌توانم آن‌ها را شرح بدهم. اما نمایندگان مسائل خود را مطرح کردند.

نعمتی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اخبار مربوط به تنش در جلسه امروز صحت دارد؟ گفت: تنش در جلسه غیر علنی نداشتیم. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات