۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۳۳۴۲۰
معاون سابق وزارت دفاع افغانستان:

سردار سلیمانی به آرزوی شهادتش رسید

سردار سلیمانی به آرزوی شهادتش رسید
معاون سابق وزارت دفاع افغانستان گفت که سردار سلیمانی در جایگاهی قرار داشت که حیات و یا مرگ او برای همه دنیا مهم بود و اکنون در حمله‌ای ناجوانمردانه به آرزوی شهادتش رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا، ژنرال «بازمحمد جوهری»، معاون سابق وزارت دفاع افغانستان در بیانیه‌ای در واکنش به خبر شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که حیات و مرگ این سردار برای تمام دنیا مهم بود و شخصیتی که این چنین مرود غضب دشمنان و محبوب و مایه افتخار مردم و هوادرانش باشد خیلی شخصیت قوی و نیرومندی است.

این ژنرال افغان افزود: همانگونه که بسیاری از صاحب نظران و شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و برخی فرماندهان و ژنرال‌های امریکایی و اروپایی اعتراف می‌کنند، سلیمانی یکی از ژنرال‌ها و فرماندهان شجاع، دارای نبوغ نظامی قوی و مرد میدان‌های سخت و سنگین بود؛ ایستادگی و وفاداری او به نظام و کشور و ملتش قابل ستایش است.

ژنرال جوهری ادامه داد: سردار سلیمانی آرزوی شهادت داشت و به آرزویش رسید؛ کشته شدن در راه هدف و عقیده برای هر فرد هدفمند افتخار است.

وی بار اشاره به ترور این فرمانده سپاده قدس و ناجوانمردانه خواندن آن گفت: سردار سلیمانی در به زانو در آوردن داعش در عراق و سوریه نقش مهم و استراتژیک داشت؛ من در مرگ این ژنرال شجاع متأثر شدم، خداوند رحمتش کند./847/ب

 

ارسال نظرات