۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۳۵۳۶۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

سردار سلیمانی به دنبال نجات بشریت از شر مستکبران بود

سردار سلیمانی به دنبال نجات بشریت از شر مستکبران بود
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی فردی تمام عیار بود، گفت: داشتن بصیرت، بینش و دقت در انجام کار‌ها لازمه پیشبرد امور در شرایط کنونی کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و جانباختگان حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی که به میزبانی دانشگاه شهرکرد و با حضور جامعه دانشجویی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در حوادث اخیر همه سعی کردند از غافله عزاداران عقب نمانند، گفت: هرکس به نوبه خود تلاش کرد در مراسمات حضور داشته و عرض ادب کند و این به خوبی در بین مردم محسوس و ملموس بود.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی فردی تمام عیار بود، اظهار کرد: این سردار رشید اسلام در همه صحنه‌ها حضور فعال داشت و هیچ گاه از دشمن نمی‌ترسید؛ اگر بگوییم سردار سلیمانی گردن همه مسلمانان حق بزرگی دارد، اشتباه نگفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه نگاه جهادی سردار سلیمانی کاملا بین المللی و فراملی بود، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف سردار سلیمانی این بود که بشریت را از شر مستکبران عالم خصوصا آمریکای جنایتکار نجات دهد که در این راه جان خود را تقدیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی سبب شد همه گروه‌های مقاومت در منطقه متحد شوند و یک هدف را دنبال کنند، افزود: باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم که خداوند متعال یاریگر ما است و پیروزی نهایی حتمی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی در کشور نیز تصریح کرد: این حادثه بسیار پیچیده است و تصمیم گیری در مورد آن کار هرکسی نیست فقط باید از اخلاص سپاه پاسداران در این میان تقدیر کرد که همه چیز را گردن گرفت.

وی با تأکید بر اینکه در آینده‌ای نزدیک همه پرده‌ها کنار رفته و همه چیز مشخص می‌شود، گفت: یادتان نرود که آمریکا شیطان بزرگ و شیطنت‌های آن پیچیده است، مبادا در این میان میدان را به دشمن بسپاریم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه داشتن بصیرت، بینش و دقت در انجام کار‌ها لازمه پیشبرد امور در شرایط کنونی کشور است، ادامه داد: اگر در انجام کار‌ها خداوند را دیدیم و از یاد خدا غافل نشدیم، قطعا پیروز هر میدانی خواهیم بود./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات